כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תלונת כזב?

בני ברק: בן 36 שנעצר באשמת מעשים חמורים בילדיו - שוחרר

כשבוע לאחר מעצרו של אב משפחה בן 36 מבני ברק בחשד למעשים חמורים בילדיו, החליטה השופטת לשחררו בתנאים מגבילים "לאחר שהפרקליטות השתכנעה שאין ממש בתיק" • פרקליטו: תלונה שהוגשה על רקע סכסוך גירושין; מגיש תלונת כזב "חייב להיעצר ולהיעקר ממחנינו"

בני ברק: בן 36 שנעצר באשמת מעשים חמורים בילדיו - שוחרר
אב ובתו. אילוסטרציה צילום: unsplash

"קיבלנו החלטת שחרור" אמר ל'בחדרי חרדים' עו"ד נתן רוזנבלט, פרקליטו של תושב בני ברק בן 36. החלטת בית המשפט הגיעה לדבריו, "לאחר שהפרקליטות השתכנעה שאין ממש בתיק".

פרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרסום, כפי שדיווחנו עם מעצרו. מדובר בחקירה שנפתחה בעקבות דיווח של גורמי רווחה, על חשד חמור נגד האב. כבר אז טענו מקורביו של החשוד, כי מדובר בתלונת שווא במסגרת סכסוך גירושין של בני הזוג.

עורך הדין רוזנבלט התייחס באופן כללי לנושא של תלונות שווא במסגרת סכסוכים ואמר שזה "הורס חיים של משפחות שלמות" ומי שמגיש תלונת כזב "חייב להיעצר ולהיעקר ממחנינו".

הוא מספר כי רק בשנה החולפת ייצג במספר לא מועט של תיקים, בהם מסגרת סכסוך הוגשו תלונות שווא למשטרה מה שהביא למעצרים מיותרים שהרסו את חייהם של חפים מפשע.

במקרה זה מדובר בצעיר בן 36 תושב בני ברק, שנעצר על ידי משטרת מרחב דן לאחר שעלה חשד כי הוא פוגע ומתעלל בילדיו הקטנים. מדובר בחקירה שנפתחה, בעקבות דיווח של גורמי רווחה, על החשד החמור נגד האב.

לאחר חקירה ראשונית בשיתוף חוקרי ילדים מטעם משרד הרווחה, הוחלט ביום שלישי שעבר לעצור את האב, בתום חקירתו הוא נכלא. למחרת (רביעי) הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם חוקרי המשטרה הציגו לביהמ"ש חקירה ראשונית של הילדים וביקשו להאריך את מעצרו. מנגד, החשוד הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר בטענה שעלתה במסגרת סכסוך גירושין.

לאחר שבית משפט השלום בתל אביב שמע את טיעוני המשטרה, והן את טיעוני עורך הדין של החשוד, החליט להאריך בחמישה ימים את מעצרו של החשוד. היום כאמור, השופטת עדי יעקובוביץ מבית משפט השלום בת"א החליטה לשחררו בתנאים מגבילים, ללא מעצר בית.

מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד