י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יוסי ורדי – יזם טכנולוגיה עילית ומשקיע ישראלי ישתתף בכנס 'לדעת להרוויח 5' של 'בסדנו'

ד"ר יוסי ורדי, המכונה בתקשורת "הגורו של הטכנולוגיה הישראלית" ואבי האקזיטים של ההיי-טק הישראלי, עתיד להשתתף בכנס "לדעת להרוויח 5" של בסדנו, לצד רבנים, אישי ציבור, בכירים בתעשיית ההיי-טק וכרישי נדל"ן. בין המשתתפים שאישרו השתתפותם נמנים: הרב לאו שליט"א, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סגן שר החינוך ויו"ר אגודת ישראל בירושלים ח"כ הרב מאיר פרוש

יוסי ורדי – יזם טכנולוגיה עילית ומשקיע ישראלי ישתתף בכנס 'לדעת להרוויח 5' של 'בסדנו'
יוסי ורדי צילום: יח"צ

ורדי שמילא בתחילת דרכו שורת תפקידים בכירים בשרות הממשלתי, ביניהם מנכ"ל משרד הפיתוח, בהיותו בן 27, כאשר במסגרת תפקידו היה אחראי על משאבי הטבע של ישראל ועל שורה ארוכה של חברות ממשלתיות. כך גם מונה ב-1993 על ידי ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, לשמש כיועץ לשיתוף פעולה כלכלי עם מדינות ערב ירדן, מצרים וסוריה.

לאחר עזיבתו את השרות הממשלתי היה ממקימי חברות טכנולוגיות מצליחות וכיהן כחבר מועצת המנהלים בשורה ארוכה של חברות מהגדולות במשק, וכן שימש יו"ר וחבר בוועדות ציבוריות רבות. במקביל גם שימש כיועץ למנכ"לי חברות בינלאומיות ובכללן לנשיא אמריקה און ליין (AOL) ואמזון, וכן היה חבר בפורום הכלכלי העולמי.

ורדי הוא דוקטור לחקר ביצועים וסייע לבנו בהקמת חברת מיראביליס שפיתחה את תכנת ICQ, התוכנה הראשונה בעולם לשליחת מסרים מידיים. תוך 19 חודשים מיום השקת השרות, החברה נמכרה ל-AOL האמריקאית בסכום של 407 מיליון דולר. מאז, הפך ורדי לאחד המשקיעים הבולטים בתחום הטכנולוגיה בישראל. עד כה השקיע ביותר מ-50 חברות הזנק, כשרבות מהן הונפקו או נרכשו על ידי חברות ענק במיליוני דולרים. ורדי פעיל כיום בפורומים בינלאומיים שונים ומשמש כיו"ר משותף של מספר כנסים ישראליים ובינלאומיים בתחום הטכנולוגיה.

משתתפי כנס 'לדעת להרוויח 5' ייהנו מלמידה מכלי ראשון על כללי בסיס להשקעות מניבות בענף הסטרטאפ. במרכז הכנס תושק קרן השקעות ראשונה מסוגה המשלבת חברות סטרטאפ מתחום ה-PropTech לנדל"ן יוקרתי בלבד.

במסגרת האירוע יתקיים פאנל מרכזי בהשתתפות יקי רייסנר – מנכ"ל רייסנר יזמות, גל המבורגר – מנכ"ל MT-TECH, עודד אלישיב – מנכ"ל ביסיד ומקים קרן built-up, ורן קרן – מנכ"ל הסטרטאפ ogmint.

הכנס יתקיים בי"ח בטבת (15 בינואר) בין השעות: 19:00-22:00, בבנייני האומה ירושלים.

בסדנו טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד