י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש הממשלה היה קשוב

מקלב גולל את הקשיים בדרך להקמת השכונה החרדית

בטקס חנוכת בית ספר חדש בשכונת אחיסמך, גולל ח"כ מקלב את הקשיים שנקרו בדרך להקמת השכונה וציין לשבח את ראש הממשלה שסייע רבות לקידום הפרויקט עד לאכלוס: "ראש הממשלה הקשיב לדברים וקיבל אותם ומיד הביא את אנשי האוצר ושר השיכון ודרש תשובות" | צפו

מקלב גולל את הקשיים בדרך להקמת השכונה החרדית
ח"כ אורי מקלב בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנאום שנשא חבר הכנסת אורי מקלב הבוקר (רביעי) בטקס חנוכת בית הספר של החינוך העצמאי באחיסמך, הוא סיפר על תהליכי הקמת השכונה החרדית אשר מתאכלסת בימים אלו, וסיפר על הקשיים שליוו את הפרויקט בראשית הדרך.

מקלב סיפר על הדרך הארוכה שעברו יחד עם היזמים עד לאיכלוס השכונה: "בימים אלו, לפני תשע שנים היה פגישה של חברי הכנסת של דגל התורה עם ראש הממשלה, אנשים היו תמהים מה אתם נפגשים עם ראש הממשלה והסברנו שזו פגישה על אחיסמך".

חבר הכנסת הוסיף וסיפר כי "דרשו מהתושבים מאה חמישים מליון של על הפיתוח של המקום, והצגנו את הדברים בפני ראש הממשלה כיצד יתכן שדורשים כאלה סכומים מהתושבים כאשר היזמים עושים את זה באופן פרטי עולה להם חצי מהסכום הזה קרוב לשמונים מליון ש"ח, הסברנו לראש הממשלה איך שהיזמים הפכו כל שקל בכדי להביא את הדיור הזול ביותר לציבור החרדי ואיך זה יכול להיות שהממשלה לא משתפת פעולה".

מקלב הוסיף ושיחזר: "ראש הממשלה הקשיב לדברים וקיבל אותם ומיד הביא את אנשי האוצר ושר השיכון ודרש תשובות", מקלב הסביר את הבעיה שהם דרשו את מחירי העמסה על הכבישים באיזור כתוצאה מפיתוח השכונה, - "אחיסמך סחבה איתה בדרך להקמת השכונה הזו הרבה שינויים עד אשר הגענו למקום הזה היום".

כזכור, שכונת אחיסמך בלוד, מתאכלסת בימים אלו ורק לפני כשבוע, קיבלו שלושה בניינים נוספים בשכונה את טופס 4 לאיכלוס מידי של יחידות הדיור במקום.

אורי מקלב אחיסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד