כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

חדש ב-EMI ביטוח משכנתאות: EMI גולד

המסלול החדש מיועד לבעלי כושר השתכרות גבוה והיסטוריית אשראי ללא רבב, שייהנו מביטוח משכנתא בתנאים אטרקטיביים במיוחד. ""רכישה בשלב מוקדם מאפשרת להשכיר את הנכס וליהנות מתשלומי השכירות"

חדש ב-EMI ביטוח משכנתאות: EMI גולד

EMI - עזר חברה לביטוח משכנתאות השיקה מסלול חדש לביטוח משכנתא במימון גבוה: EMI גולד.

המסלול החדש מיועד לבעלי כושר השתכרות גבוה והיסטוריית אשראי ללא רבב, שייהנו מביטוח משכנתא בתנאים אטרקטיביים במיוחד.

במסגרת המסלול החדש יוכלו בעלי הכנסה גבוהה להשתמש בהון עצמי מינימאלי בכדי לרכוש דירה למגורים או להשקעה, ובמקביל לשמור על הון נזיל, על ידי קבלת משכנתא של עד 95% מערך הדירה באמצעות חברת EMI בבנקים למשכנתאות.

כידוע, משכנתא הינה ההלוואה הזולה ביותר עם הפריסה הארוכה ביותר הקיימת בשוק האשראי וניתן באמצעותה לרכוש דירה בהון עצמי מינימאלי, במקום להמשיך לשלם דמי שכירות יקרים מדי חודש.

רפי ולנסי, המשנה למנכ"ל EMI אומר כי, התנאים האטרקטיביים בשוק המשכנתאות היום והתחרות הגוברת בענף מביאים גם בעלי הכנסות גבוהות לדרוש משכנתא במימון גבוה, במטרה למנף את ההון העצמי לרכישת דירה למגורים או כהשקעה מניבה. הדבר נכון שבעתיים בתקופה זו בה מחירי הדירות סבירים יחסית, והיצע הדירות הולך ופוחת, דבר אשר עשוי לגרום לעליית מחירים בטווח הארוך.

המוצר החדשני מאפשר ללקוחות אלו ליהנות ממשכנתא במימון גבוה עם EMI בתנאים מועדפים.

המסלול החדש EMI גולד מתאים גם להורים במגזר החרדי הנהנים מהכנסות נאות ומעוניינים לרכוש דירה עבור ילדיהם בהון עצמי נמוך ובתנאים אטרקטיביים. האפשרות הקיימת היום להשיג משכנתא בריבית נמוכה, יחד עם מחירי הדירות בפרויקטים למגזר החרדי, מבססים את רכישת הדירה במימון גבוה כהשקעה אטרקטיבית מניבה, שתבטיח קורת גג לילד עם הגיעו לפרקו.

"יש יתרון פיננסי ופסיכולוגי עצום ברכישת דירה לילד כבר בשלבים מוקדמים", אומר רפי ולנסי. "רכישה בשלב מוקדם מאפשרת להשכיר את הנכס וליהנות מתשלומי השכירות שמכסים את תשלום כל המשכנתא או רובה עד לנישואיו של הילד וכניסתו לדירה מוכנה בבעלותו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד