י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוף לבעיות קשב?

למי מיועד המכשיר המהפכני שהגיע לבני ברק • כתבה שניה

בכתבה שהבאנו ב'בחדרי – נשים' סיפרנו על מהפכה של טיפול לאיזון שמיעתי, שיכולה לשחרר אנשים מייסורים של שנים בעקבות בעיות קשות איתן התרגלו לחיות. הפעם יצאנו לבדוק למי באמת מתאים הטיפול שמתבצע על ידי מכשיר מהפכני במרכז העיר בני ברק וכבר הביא מזור לאלפי אנשים וילדים מרחבי הארץ

למי מיועד המכשיר המהפכני שהגיע לבני ברק • כתבה שניה
הפרעות קשב וריכוז צילום: pixabay

כאשר הורים מבינים שהילד שלהם סובל מקשיים שאין להם דרך לפתור, הם למעשה משלימים עם התופעה בחוסר אונים ומנסים לעשות כל מה שאפשר, כדי להקל את חייו של הילדים, ולמעשה גם את של עצמם. האמא כבר יודעת איזה סוג גרביונים הילדה לעולם לא תלבש ואמא אחרת משלימה עם העובדה שהילד שלה אוכל בערך שני סוגי מאכלים כל חייו. הורים אחרים מתמודדים כבר עם בעיות קשות יותר – ולו רק היו מגלים כי יש פיתרון, ודאי היו עושים הכל כדי לטפל בילדיהם. בשבוע שעבר סיפרנו כאן, ב'בחדרי – נשים' על מכשיר מהפכני שהגיע לעיר בני ברק ומחולל שינויים מבורכים בעשרות תסמינים שמשבשים איכות חיים לילדים ומבוגרים. הפעם יצאנו לבדוק:

למי מיועד הטיפול?

על פי מומחי המרכז לגישה הנוירומוטורית, הטיפול מיועד לילדים מגיל 3 ומעלה ולמבוגרים. לאחר בדיקה מעמיקה ולמידה יסודית של הנושא, הבינו מנהלי המרכז שטיפול בשיטת AIT הוא טיפול נפלא ויעיל למגוון רב של קשיים ומצבים כגון: דיסלקציה, קשיי קשב וריכוז, רגישות שמיעתית, עיכוב שפתי, הפרעה בשטף הדיבור, התנהגות אנטי-חברתית, בעיות תקשורת, רגישות יתר, אי שקט, רגישות לרעשים ועוד.

באלו תחומים ניכרת התועלת של הטיפול?

התועלת של הטיפול ניכרת במגוון תחומים:

במישור הרגשי - הוא תורם לשיפור הביטחון העצמי, ליכולת הבעת רגשות חיבה לזולת ולתקשורת חברתית ומילולית תקינה, מונע עצבנות, מתח ואימפולסיביות.

במישור הלימודי - הוא הוכח כמשפר את יכולת הריכוז, תורם לערנות ולמיקוד החשיבה, מונע נטייה להיסח הדעת, מפתח את מיומנויות הקריאה, הכתיבה ועוד.

במישור התנועתי - הוא מסייע להעלאת סף הרגישות החושית, משפר יציבות, מפתח את גמישות תנועות הגוף ויכולות פיזיות כמו קפיצה, ריצה ועוד.

על המרכז לנוירומוטוריקה:

המרכז לנוירומוטוריקה שנפתח במרכז בני ברק, הוא מרכז לטיפול באנשים וילדים המתמודדים עם מגוון קשיים ולקויות, כמו הפרעות קשב, לקויות למידה, ועוד. במרכז תקבלו סיוע ותמיכה שמסייעים להתגבר על המכשולים ולהצליח לפרוח ולמצות את הכישורים והיכולות.

המקום מנוהל על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה:

  עדנה גלבוע (PhD) חוקרת את השפעת התנועה על המוח תוך מתן דגש על תהליכי למידה, קשב והתנהגות. מומחית בגישות טיפוליות שונות בילדים, נוער ומבוגרים למעלה מ-40 שנה.

  רם גלבוע  - מטפל רגשי בבני נוער ומבוגרים, מומחה בטיפול בטראומות, חרדות, פוביות וגמגום במגוון שיטות אימוניות וטיפולית כגון :נוירומוטוריקה, סוגסטיה ,EFT,EMI ,IEMT  ועוד. מורשה על ידי ה-UN Humanitarian watch לטיפול בטראומות.

  נדב משיח – מטפל בשיטה הנוירומוטורית ובמגוון שיטות לטיפול רגשי והתנהגותי, תוך מתן דגש על קשיי למידה ובעיות קשב, התנהגות ורגש בילדים ובני נוער. מומחה בהנחיית הורים ועיצוב התנהגות.

 

בכתבה הבאה נבדוק: כיצד מתבצע הטיפול?

אל תהססו צור קשר עם המומחה המרכזית לנוירומוטוריקה:  רחוב הרב קוק 27 בני ברק
רוצים לבקש ביקורת אם טיפול באיזון שמיעתי יכול לעזור לך או לילדיכם? פנו אלינו?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3464

הפרעות קשב וריכוז נוירומוטוריקה עדנה גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד