י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ההסתבכות הכלכלית של שולי רנד

למרות ההצלחה הענקית של האלבום והמופע 'נקודה טובה', נקלעה משפחת רנד לחובות של למעלה מ-2 מיליון ש"ח. הזמר ואשתו גרים בשני חדרים וחצי עם עוד 10 נפשות: "מתחננים שיבוא תורם שיציל אותנו"

שוןלי רנד, מתוך 'אושפזין'
שוןלי רנד, מתוך 'אושפזין'


שולי רנד ורעייתו מיכל נקלעו לחובות כבדים של יותר משני מיליון שקלים והם מסובכים בתביעות משפטיות. כך מדווח העיתון 'מעריב'.

השניים לא הצליחו לתרגם את ההצלחה הגדולה של האלבום והמופע 'נקודה טובה" להצלחה כלכלית. ומנגד, התאטרון היהודי שהקימו והשקיעו בו כספים רבים, נסגר ומהווה כיום נטל כלכלי.

"אנחנו חיים בדירה של שני חדרים וחצי עם עוד עשר נפשות, חייבים כסף למכולת, לירקן, לכולם‭,"‬ סיפרה מיכל לעיתון 'זמן תל אביב' של 'מעריב'. "אפילו האוכל שלנו מגיע מתרומות. אנחנו מתחננים שיבוא תורם שיעריך אותנו ויציל אותנו‭."‬

שולי רנד נחשב לאחד האמנים המוערכים בארץ, גם לפני שחזר בתשובה בעשור הקודם וגם היום. בין היתר, הוא כתב וביים את הסרט המצליח 'אושפיזין'.‬ רנד ממשיך למלא אולמות בעקבות האלבום שהוציא, אולם לדברי מיכל, "אנחנו מופיעים, אבל מקבלים משכורת, זה לא שלנו. זה של חברה שעשינו אתה הסכם, והיא רכשה את כל הזכויות שלנו. ויתרנו על הכול כי לא הייתה לנו ברירה‭."‬

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד