י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת הכרעה

ליצמן מחבק את הפרקליטות: "אין מסע ציד"

לקראת ההכרעה בתיקים בהם נחשד יו"ר 'יהדות התורה' השר יעקב ליצמן, מעניק האחרון חיבוק לפרקליטות • ליצמן: "אני חולק על הטענה כי יש מסע צייד מצד הפרקליטות, אני לא חושב שיש מסע צייד עלי" • על בקשת החסינות של נתניהו: "הוא לא יתייעץ איתי לפני"

ליצמן מחבק את הפרקליטות: "אין מסע ציד"
יעקב ליצמן צילום: אהרן קרון, פלאש 90

לקראת ההכרעה בתיקים בהם נחשד יו”ר 'יהדות התורה' השר יעקב ליצמן, לאחר שהמשטרה המליצה להעמיד אותו לדין בגין שתי פרשיות בהם הוא נחשד, 'פרשת ההסגרה' ו'פרשת בית העסק לממכר מזון' בו הוא חשוד בעבירות מרמה, הפרת אמונים והצעת שוחד שבתוכה - מעניק ליצמן חיבוק לפרקליטות.

בראיון לתכניתם של עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר ב'ערוץ הכנסת', מתייחס ליצמן לראשונה להחלטה הצפויה בעניינו ודוחה את הטענות כי בפרקליטות רודפים את ראשי סיעות הימין: "אף אחד לא יערבב אותי בכל העניין הזה, אני לא בתוך העניין הזה". הוא הוסיף עוד ואמר "אני חולק על הטענה כי יש מסע צייד מצד הפרקליטות, אני לא חושב שיש מסע צייד עלי".

ליצמן הוסיף, "אני לא אומר לך לגבי המשטרה, אבל הפרקליטות לקחה את התיק הזה והיא תחליט עם היועץ המשפטי אבל אני לא נכנס לזה ולא רוצה לענות על זה כי זה באמצע דיונים כרגע", כאשר על פי הדיווחים בחדשות 'כאן 11' ההחלטה צפויה להתקבל בשבועות הקרובים.

ליצמן התייחס בראיון ל'ערוץ הכנסת' גם לבקשת החסינות שהגיש ראש הממשלה לכנסת ושהיא נידונה בימים אלה בין סיעות הבית כשהוא רומז כי מדובר בטעות שאמר כי החסינות "בוודאי לא עוזר". לדבריו, "אני לא יודע את הסיבה שהוא ביקש, הוא לא התייעץ איתי, הוא עשה את מה שעורכי הדין מכווינים אותו".

יעקב ליצמן פרקליטות המדינה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד