י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניצולת שואה

בת 47 הואשמה בשוד של קשישה ופציעתה

כתב אישום הוגש נגד בת 47 שדדה באלימות קשה קשישה ניצולת שואה בבאר שבע בפתח הבניין בא היא מתגוררת • "הנאשמת לא הרפתה והמשיכה למשוך בחוזקה את התיק, תוך שהיא גוררת את הקשישה על הרצפה מספר מטרים"

שוד בחדרי מדרגות. אילוסטרציה
שוד בחדרי מדרגות. אילוסטרציה צילום: צילום מסך

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת העיר, בת 47, בגין שוד ניצולת שואה בת 82 לאור יום.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, ביום רביעי שעבר בשעות הצהריים, כאשר הגיעה הקשישה אל הכניסה לבניין דירתה בבאר שבע, הבחינה בה בת ה-47, שניגשה אליה מאחור והחלה למשוך את התיק של הקשישה בחוזקה.

מעוצמת המשיכה, נפלה הקשישה ארצה, נחבטה בריצפה, ונחבלה. הקשישה המשיכה לאחוז את תיקה, אך הנאשמת מצידה, לא הרפתה והמשיכה למשוך בחוזקה את התיק, תוך שהיא גוררת את הקשישה על הרצפה מספר מטרים.

לאחר מכן, החלה הנאשמת להכות את הקשישה בכפות ידיה כדי שתעזוב את התיק ובשלב מסוים, נקרעו רצועות התיק והנאשמת חטפה את התיק מהקשישה וברחה מהמקום.

חוקרי משטרת באר שבע שפתחו בחקירה, איתרו סרטונים ממצלמות אבטחה שתיעדו חלק מהשוד ומנוסת השודדת, שהודתה ואף שיחזרה את השוד בפני החוקרים.

"המשיבה הוכיחה במעשיה, כי היא אינה בוחלת באמצעים לשם השגת כסף" נכתב בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרה עד תום ההליכים. "המשיבה שדדה קשישה, בהיותה טרף קל עבורה, כשהיא תוקפת וגונבת את תיקה של הקשישה באמצע היום".

שוד קשישים באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד