י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זעזוע בממלכה

המלכה אליזבת בהתייחסות לצעד של הנסיך הארי ומייגן

הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל הודיעו כי יוותרו על זכויותיהם כבני משפחת מלוכה והאנגלים בסערת רגשות. הנסיך וויליאם ואף המלכה אליזבת, כבר התייחסו רשמית לדרמה המלכותית

המלכה אליזבת בהתייחסות לצעד של הנסיך הארי ומייגן
הדס פרוש - פלאש 90

הודעתם של הנסיך הארי ומייגן, על כך שהם עוזבים את בית המלוכה הבריטי ומוותרים על זכויותיהם כבני מלוכה, הכתה בהלם את הממלכה הבריטית, ודכדכה את המלכה אליזבת. תגובות רבות נסובו סביב ההצהרה.

רק אתמול (ראשון) התייחסו הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, ששמרו על שתיקה בימים האחרונים, והתראיינו ל"סאנדיי טיימס" על הדרמה." שמרתי על הארי בזרועותיי כל החיים", אמר וויליאם, "עכשיו כבר לא אוכל לעשות זאת יותר. אני עצוב על כך", המשיך. "כל מה שאני יכול לעשות וכל מה שכולנו יכולים לעשות זה לתמוך בהם ולקוות שיגיע הזמן וכולנו נהיה מאוחדים. אני רוצה שכולנו נהיה שחקנים באותה הקבוצה".

בהמשך נערך כינוס חירום ממלכתי שדן בהמשך דרכם של הזוג, בבית המלוכה.

היום (שני) התייחסה באופן רשמי, המלכה אליזבת, והעניקה את ברכתה לרצונם של נכדה הנסיך הארי ואשתו האמריקנית מייגן מרקל, לנהל חיים עצמאיים יותר.

בהצהרה מסרה המלכה בת ה-93 כי "משפחתי ואני תומכים לחלוטין ברצון של הארי ומייגן ליצור חיים חדשים כמשפחה צעירה. למרות שהיינו מעדיפים שיישארו חברים במשפחת המלוכה במשרה מלאה, אנחנו מכבדים ומבינים את בקשם לחיות חיים עצמאיים יותר כמשפחה, בעת שיישארו חלק מוערך במשפחתנו".

לדברי המלכה, בהמשך תהיה תקופת מעבר במהלכה בני הזוג יחלקו את זמנם בין בריטניה וקנדה. עוד הוסיפה כי נדרשת עבודה נוספת כדי לסיים את הסידורים האחרונים עבור הזוג.

מייגן מרקל מייגן והארי אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד