י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אתה משוגע"

"אפשר לקחת שוחד": שמעון ריקלין ביקש את עזרת הגולשים; עמית סגל לגלג

למרות שאמש הבהיר כי הוא מסרב להצטרף לרשימת 'הבית היהודי' לאחר שהוצע לו להשתבץ במקום השני ברשימה, היום, לאחר פרסום האיחוד בין סמוטריץ' לבנט ושקד, פונה איש התקשורת שמעון ריקלין לגולשי הטוויטר ומבקש מהם עצה כיצד לפעול, לאחר שלטענתו הוצע לו בשנית להשתבץ ברשימה • סגל: "המשכורת לא משהו, אבל אפשר לקחת שוחד. לא הייתי פוסל"

"אפשר לקחת שוחד": שמעון ריקלין ביקש את עזרת הגולשים; עמית סגל לגלג
עמית סגל/שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

אמש (שני) דווח, כי איש התקשורת הימני שמעון ריקלין נעתר להצעה שהוגשה לו מרשימת 'הבית היהודי' והוא ישובץ במקום השני ברשימה. ריקלין מצידו צייץ ברשת הטוויטר "אני מוכן", אך לאחר מכן פרסם הבהרה כי החליט שלא לעשות את הצעד והוא נשאר בינתיים בתחום התקשורת.

 "חברים יקרים. תודה רבה לכל המברכים. תודה רבה לכל המתעניינים. זה מוקדם מדי. עדיין לא הולך לשום מקום למרות ההצעה הנדיבה של הבית היהודי" כתב אמש.

היום, לאחר הפרסום על האיחוד בין הימין החדש של בנט ושקד לאיחוד הלאומי של סמוטריץ' ולאור סכנת אחוז החסימה שמרחפת על מפלגת הבית היהודי, פנה ריקלין לגולשי הטוויטר וביקש את עצתם כיצד לנהוג.

"חברים יקרים" כתב ריקלין. "נטיית הלב שלי הייתה לומר לא וכך עשיתי והעגלה המשיכה בלעדי. אבל כעת שסמוטריץ' הולך עם הימין החדש" הוא כותב, "פנו אלי שוב עכשיו מהבית היהודי כדי שאעזור להם לעבור ולעזור לגוש הימין לנצח ולמנוע בזבוז קולות".

ריקלין מספר, כי "רוצים שאצטרף יחד עם שרה בק כשחקני חיזוק. אשמח לשמוע את דעתכם" הוא מסיים.

מייד עם פרסום הציוץ, הגיב חברו ועמיתו עמית סגל - שנוהג להטרילו כמעט על כל ציוץ - וכתב: "המשכורת לא משהו, אבל אפשר לקחת שוחד. לא הייתי פוסל".

מי שעוד הגיב לריקלין, הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון שכתב: "אומר לך את זה כחבר - אתה משוגע אם אתה עושה את זה".

שמעון ריקלין עמית סגל הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד