ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המשטרה עצרה חשודים

הטרור האיסלאמי: תכננו לפוצץ את בית הכנסת

המשטרה הגרמנית עצרה מספר חשודים בתא טרור איסלאמיסטי שתכננו לפוצץ בין היתר את בית כנסת בברלין • רבה של ברלין: "חברי חוליה מסוכנת"

הטרור האיסלאמי: תכננו לפוצץ את בית הכנסת
בית כנסת באירופה, אילוסטרציה צילום: Serge Attal/FLASH90

המשטרה הגרמנית עצרה מספר חשודים בתא טרור איסלאמיסטי שתכננו לפוצץ בין היתר בית כנסת בברלין. בתקשורת הגרמנית דווח כי החשודים החזיקו סרטונים בהם היו בתי כנסת, מרכזי קניות, המשטרה לא הגיבה לשאלה אלו יעדים ספציפיים היו בסרטונים. אך גורמים במשטרה אמרו כי אין סכנה מוחשית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה הגרמנית ביצעה פשיטות במספר מקומות ועצרה מספר חשודים אסלאמיסטים ברחבי המדינה אתמול (שלישי) בשל ההאשמות כי הם תכננו לבצע פיגוע.

יצוין כי הרשויות הגרמניות נמצאות בכוננות גבוהה מפני איומים של גורמים איסלאמיסטים על המדינה המאוכלסת ביותר באירופה, שספגה בשנים האחרונות כמה פיגועים.

כ-180 שוטרים השתתפו בפשיטות. הם החרימו מזומנים, תוכן ממחשבים וסכינים. רבה של ברלין הרב טייכטל, מסר בתגובה לחשיפת חוליית הטרור שתכננה לפגוע בבית כנסת בברלין: "אנחנו מודים לכוחות הביטחון שעושים ככל שביכולתם להגנה על החיים היהודיים בגרמניה ורוצים למסור להם את תודתנו שלכדו את חברי החוליה המסוכנת. כולנו תקווה שהאנטישמיות שמרימה את ראשה תגדע במהרה. התשובה שלנו תמשיך להיות אחת ויחידה: המשך הצמיחה של החיים היהודיים!".

פיגוע בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד