ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"הייתי הורג את כל היהודים"

צפו: האנטישמי השחית רכוש ותועד במצלמות

משטרת איטליה מפרסמת תיעוד בו נראה אלמוני מבצע השחתת רכוש כאקט אנטישמי - האיש המתועד חשוד בין היתר בהשחתת בית כנסת בעיר טרייסט • צפו בתיעוד

צפו: האנטישמי השחית רכוש ותועד במצלמות
האנטישמי כפי שתועד צילום: מתוך הסרטון

משטרת איטליה פרסמה תיעוד של אדם שביצע מספר פגיעות רכוש כאקט אנטישמי בעיר טרייסט במדינה. את התיעוד פירסמה המשטרה כדי לזהות ולעצור את האיש שחשוד בין היתר כי השחית את בית הכנסת בעיר פעמיים בחודשים האחרונים. החשוד הואשם בשבירת שני חלונות "על רקע שנאה אתנית-דתית", כך נמסר מהמשטרה.

בהודעה שפירסמה השבוע המשטרה, נאמר כי ניתוח מדוקדק של הסרטון איפשר למשטרה לזהות את החשוד, אדם איטלקי מובטל כבן 30 שכבר היה "מוכר למשטרה". כאמור, הוא שבר את החלונות החיצוניים בבית הכנסת ב-24 באוקטובר 2019, וב-3 בינואר השנה.

משטרת טרייסט פרסמה סרטון אבטחה בו נראה האיש צועד הלוך ושוב מול בית הכנסת וקופץ על הקיר, הוא גם פונה למצלמה ועושה תנועות פשיסטיות, מחקה ירי אקדח ועוד.

בהודעת המשטרה נמסר כי האיש ששמו לא פורסם הודה בוונדליזם ואמר כי יש לו ולמעשיו "משמעות מיסטית-דתית". כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי כאשר המשטרה עצרה את האיש, הוא צעק לעברם קריאות אנטישמיות, כולל "הייתי הורג את כל היהודים - אם הייתם יהודים והיינו במלחמה, הייתי הורג את שניכם".

השחתה אנטישמיות איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד