ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סוד בעיות הקשב והריכוז

הגיע הזמן שאנשים יבינו: ההתמכרות היחידה בעולם היא לסוכר

המשותף לכל ההתמכרויות בעולם הוא סוכר ואיך זה קשור לבעיות קשב וריכוז? לפני שהולכים לחפש פתרונות כימיקליים, כדאי לבדוק קודם דברים בסיסיים כמו אורח חיים

הגיע הזמן שאנשים יבינו: ההתמכרות היחידה בעולם היא לסוכר
ממתקים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בעיות קשב וריכוז מטרידות, ובצדק, הורים רבים. הן בגלל הסבל של הילדים והן בגלל הסבל של המבוגרים. יש בעיה? הולכים לחפש פתרון, אך לעתים לא יודעים, או שוכחים, שהפתרונות נמצאים בידיים שלנו, ולפני פניה לכימיקלים, כדאי לנסות דברים משמעותיים כמו שינוי אורח חיים.

אנשים חושבים שהם מתמכרים לסיגריה, אך למעשה הם מתמכרים לסוכר, לגלוקוז שמכניסים לטבק. זו הסיבה שאנשים מעלים במשקל כשהם מפסיקים לעשן. מחליפים סוכר שרוף בסוכר רגיל. כנ"ל אנשים שחושבים שהם מכורים לאלכוהול, אך הם מכורים לסוכר שבו. אנשים חושבים שהם מתמכרים להימורים, אך למעשה הם מתמכרים לאופוריה שהיא אותה תוצאה שעושה הסוכר. זו הסיבה שבבתי הימורים נותנים לאורחים אלכוהול ומתוקים חינם, כדי להעצים את תחושת ההתמכרות. כנ"ל אנשים שחושבים שהם מכורים לאלכוהול, אך הם מכורים לסוכר שבו.

את הדברים הקשים הללו אומרת חגית שחף, בהקשר לבעיות קשב וריכוז, כשהיא מבהירה כי הרבה מהבעיות מתחילות באורח חיים שאנו מנהלים, וחלק גדול מהבעיות יכול היה להימנע או לפחות למזער את העוצמה, אם היינו אוכלים נכון, ישנים נכון וכו'. חגית עובדת כבר 36 שנה בתחום בריאות וטבע. בטיפולים שלה היא משלבת רפואה סינית, צמחי מרפא, דיקור סיני מסורתי, תזונה טיפולית וייעוץ תזונתי, וכן רוקחת תוספי תזונה במפעל מודרני ומאושר, שמשנים לאנשים חיים, כך על פי עדויות אישיות שלהם. כל הפעילות של חגית שחף היא מאחורי גיבוי מקצועי של לימודים נרחבים במקומות שונים כמו בית הספר לרוקחות האוניברסיטה העברית בירושלים בהתמחות ברפואה סינית, תוספי התזונה הכשרים למהדרין, שלה מיוצרים באישור משרד הבריאות, וכן עוברות את התקנים המחמירים ביותר, אמריקאים ואירופאים.

"לאף בעיה אין כל פיתרון אינסטנט", היא מסבירה כשהורים מבקשים פיתרון מידי לקשב והריכוז של הילד. "צריכים לבנות תהליך לאורח חיים. צריכים לדעת כי ילד הולך בעקבות הוריו. כשהורה לא מוכן לעבור לתזונה ללא סוכר - גם הילד לא יהיה מוכן, ובצדק, גם אם הדבר הכרחי לו עבור בעיה רפואית וכד'. לו אנשים היו מבינים את משמעות המושג התמכרות, הם כנראה היו רוצים לעשות יותר בנושא".

בעיות קשב וריכוז - תחילתן בהתמכרות לסוכרים ופחמימות

זו הסיבה שחגית מלווה בנושא תזונה, וכמובן יש תוספי תזונה שהיא מציעה בתהליך הגמילה. מהצד השני עובדים על רוגע, שקט, שינה נכונה, וגם כאן יש אמצעי עזר. שמנים מיוחדים כמו שמן זרעי פסיפלורה, שמרגיע ועוזר לשינה.

יש לכם ילד עם בעיות קשב וריכוז? שימו בבית דיפיוזר עם שמן לבנדר איכותי שפונה ישירות אל המוח ומשקיט אותו. ילד שנכנס לבית שמופץ בו באופן קבוע השמן הזה, כבר נכנס לסביבה יותר רגועה. ילדים יהיו פחות חולים, פחות עצבניים, וכמובן גם ההורים.

כך למשל תוסף התזונה צ'י שן – מקור השם מגיע מהרפואה הסינית: אנרגיה ונפש. תוסף התזונה צ'י שן, מבוסס פורמולת צמחים ייחודית ועוצמתית, מיועדת לאנשים הנמצאים במתח ולחץ נפשי. הפורמולה מכילה רכיבים טבעיים בלבד ומבוססת על נוסחת צמחים סינית עתיקה היוצרת איזון רגשי, רוגע ושקט נפשי, ומתאימה לשימוש ממושך ואינה יוצרת תלות מכל סוג שהוא. שימוש בפורמולה אינו גורם להירדמות, ניתוק, אדישות, או כל תופעה אחרת. הפורמולה מוגדרת כמו עוגן שמעגן ספינה במים סוערים.  כי כשהנפש סוערת, אדם נמצא כמו בגלים מטורפים. פתאום עם הפורמולה, אנשים חוזרים הביתה - למי שהם ומה שהם. אותו דבר כשילד סוער, כשהוא לא שקט, כשהוא עם בעיות קשב וריכוז, הוא לא בבית הפנימי של עצמו – והתוסף עוזר לו לחזור לבית הפנימי שלו.

קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז ריטלין תוספי תזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד