י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסיום שינעל את הסיומים

הישורת האחרונה של סיום הש"ס המאוחד

בהיכל מנורה מבטחים נערכים לסיום הש"ס המאוחד של כלל הציבור החרדי, בהזמנת גדולי ישראל למעמד הגדול ואבטחה חסרת תקדים בכניסתם למעמד. המארגנים מבקשים להעדיף את מוקדי השידור החי בריכוזים החרדים

הישורת האחרונה של סיום הש"ס המאוחד
חברי המשלחת אצל הגר"ש בעדני להזמינו למעמד צילום: באדיבות המצלם

ההכנות לקראת מעמד סיום הש"ס המאוחד של כלל ישראל שנועל ר״ת מעמדי הש"ס העולמיים בארץ ובתפוצות מגיע לישורת האחרונה כאשר בוועדה המארגנת נערכים לביקושי שיא של היממה האחרונה ומבקשים מהציבור הרחב להעדיף את ההקרנות בשידור חי באזורי המגורים בריכוזי הציבור החרדי ולא להגיע ליד אליהו. 

אמש התקיימה ישיבת ההערכות מיוחדת בהשתתפות בכירי דגל התורה שלומי פולק, יהודה אייזנברג, אברהם קורנפלד, יהודה מנדלוביץ ישראל כהן ועוד ולצידם ראשי אגודת ישראל בבני ברק סגן ראש העיר יהושוע מנדל ויוסף יצחק יעקובוביץ במטרה לתכנן בצורה מיטבית ומדוייקת את כניסתם של גדולי ישראל למעמד. 

חברי הוועדה בהכנות. צילום: באדיבות המצלם

לאחר שבסוף השבוע חברי המשלחת הזמינו את מרנן שר התורה הגר״ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגרי״ג אדלשטיין, האדמו״רים מבעלזא, באיאן ומודז׳יץ הגיעו אמש חברי המשלחת גם אל מעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני. 

היום צפויה המשלחת לעלות לירושלים להזמין במיוחד את נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן. 

בקרב חברי הוועדה המארגנת מציינים כי מערך האבטחה האדיר שנערך הפעם מראש על מנת למנוע ליקויים באבטחה בשעה שגדולי ישראל מכל החוגים והעדות ייכנסו יחד באחדות מופלאה למעמד האדיר.

דובר המעמד יהודה מנדלוביץ אומר ל'בחדרי חרדים' כי נכון לשעות אלו אזלו כל הכרטיסים והציבור נקרא שלא לפנות ולהטריד לשווא את הנציגים המקומיים.

יצויין כי במקביל לכך גם ההכנות המוזיקליות נמשכות לקראת המעמד הכביר ואמש התקיימה פגישה במשרדיו של המפיק שלום ווגשל יחד עם מארגני האירוע והזמרים על מנת לעבוד על שלל הלהיטים והיצירות שיבוצעו באירוע.

סיום הש''ס יד אליהו מנורה מבטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד