י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השנאה והתיעוב

אהוד ברק חוצה קו אדום: "נתניהו הכלב"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שידוע בהתבטאויותיו החריפות בכל פורום נגד בנימין נתניהו ומדיניותו, הגזים בראיון שהעניק הערב, כשכינה את נתניהו "כלב" 

אהוד ברק חוצה קו אדום: "נתניהו הכלב"
אהוד ברק / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל ובאסל עוידאת, פלאש 90

התבטאות חריפה של אהוד ברק כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך ראיון שהעניק היום (שלישי) אחרי הצהריים אהוד ברק, לעודד בן עמי בתכנית 'שש' ב'ערוץ 12', נשאל אהוד ברק מה דעתו לגבי ניסיון סיפוח הבקעה לפני הבחירות.

בתגובה ענה ברק, כי "זה קשקוש בחירות. סמוטריץ הזנב מכשכש בנתניהו הכלב".

נזכיר, כי בניסיון להביך את 'כחול לבן' הציע להעביר את חוק סיפוח בקעת הירדן בעת כינוס הממשלה לדיון על חסינות נתניהו.

ח"כ יעל גרמן הגיבה על הדברים בראיון לגלי צה"ל ואמרה, כי "אנחנו לא מדברים על סיפוח הבקעה, אני לא יודעת מאיפה זה הגיע. אנחנו מדברים על איזשהו הסדר שמבוסס על התנתקות. זה כתוב במפורש במצע שלנו". "אולי כל אחד יכול למצוא מה שהוא רוצה", הוסיפה.

הדברים גרמו למבוכה רבה ב'כחול לבן', ובקבוצת הווטסאפ של מפלגת 'תלם' ענה אחד המועמדים לשאלה "איך מתמודדים עם אמירתה של גרמן", ושאל בחזרה "מהי העלות של משתיק קול?".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הצהיר היום כי יפעל להחלת הריבונות בבקעת הירדן לאחר הבחירות. "זה הביקור השני אולי השלישי שלנו בבקעת הירדן ואנחנו חוזרים וקובעים שבקעת הירדן היא חומת המגן המזרחית של מדינת ישראל בכל תרחיש עתידי. ממשלות שדנו בעבר על להחזיר אותה עשו טעות אסטרטגית בטחונית חמורה. אנחנו רואים את חבל הארץ הזה כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. לפיכך, לאחר הבחירות אנחנו נפעל להחלת הריבונות על בקעת הירדן, נעשה זאת במהלך לאומי מוסכם ובתיאום עם הקהילה הבינלאומית", אמר גנץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה לגנץ ואמר כי ניתן להחיל ריבונות עוד לפני הבחירות. "למה לחכות לאחרי הבחירות אם אפשר להחיל ריבונות על בקעת הירדן כבר עכשיו בהסכמה רחבה בכנסת? בני גנץ, אני מצפה לתשובתך עוד הערב, אלא אם אחמד טיבי שם לך וטו".

בתגובה צייץ גנץ: "ביבי, קודם נדון בחסינות, אחר כך ננהל את החלת הריבונות".

ראש הממשלה נתניהו ענה לו בטוויטר אף הוא: "בני גנץ, אני שמח שסוף סוף החלטת לתמוך ביוזמה שלי להחלת החוק הישראלי על בקעת הירדן וצפון ים המלח. אני מצפה לתמיכה מלאה שלך ושל כחול-לבן במהלך ההיסטורי הזה. בקרוב מאוד אעמיד אותך במבחן הזה".

כלב בנימין נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו אהוד ברק שש עם עודד בן עמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד