י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עם כאלו חברים"

צפו: בש"ס עוקצים את סער, בנט ואדלשטיין

בש"ס ממשיכים בקמפיין הבחירות ובנאמנות שלהם כלפי ראש הממשלה נתניהו ומציגים סרטון חדש שתוקף את הליכודניקים ואת ראשי ימינה עם ציטוטים בעייתיים כלפי רה"מ נתניהו • צפו 

צפו: בש"ס עוקצים את סער, בנט ואדלשטיין
החברים של ביבי צילום: מתוך הסרטון

בש״ס ממשיכים בקמפיין הבחירות ובנאמנות שלהם כלפי ראש הממשלה נתניהו. הערב (מוצ"ש) מציגה המפלגה סרטון בחירות חדש בו היא עוקצת את חברי הליכוד גדעון סער, יולי אדלשטיין, יואב קיש, נפתלי בנט ואיילת שקד - בניסיון להעביר מסר לפיו ש"ס נאמנת יותר מכולם לנתניהו. 

בסרטון שיצא לאור בשעה האחרונה מוצגים ציטוטים של חברי הכנסת המוזכרים נגד נתניהו: ציטוט של סער שאומר "ההסתה מגיעה מנתניהו"; ציטוט של יו"ר הכנסת אדלשטיין שכינה את התנהלות נתניהו "בעייתית"; וציטוט של יואב קיש שאמר כי "לנתניהו יש בעיה".

כמו כן, מוצגים ציטוטים של ראשי ימינה השר נפתלי בנט והשרה לשעבר איילת שקד. בנט נתפס בציטוט האומר כי "לכל אחד יש תחליף", ואילו של שרת המשפטים לשעבר שקד מצוטטת כאומרת שלדעתה "לא תופרים תיקים" לנתניהו.

בש"ס הוסיפו כי רק פתק ש"ס זה פתק בטוח לנתניהו כראש ממשלה, "אל מול הפילוג והיעדר התמיכה של חבריו בליכוד וגם מול שאר מפלגות הקואליציה, ש''ס המפלגה היחידה שעומדת לימינו של נתניהו", נאמר.

בסרטון נאמר עוד כי, "ש"ס היא זו שיזמה והקימה לנתניהו את בלוק הימין ומנעה ממשלת שמאל עם הערבים. רק ש"ס תשמור על נתניהו. כיום אין מחלוקת על כך שאין נאמנים לנתניהו יותר מסיעת ש''ס. מדובר בברית אמיתית שעמדה בשעת מבחן ותמשיך לעמוד כך גם בעתיד", נמסר מתנועת ש״ס.

ש"ס גדעון סער יולי אדלשטיין נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד