י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משיב בעקיצה • צפו

דרעי ל'בחדרי' על מטה הספרדים של 'דגל': "אנחנו עולים במנדט"

לאחר הסערה אמש במפלגת יהדות התורה, שעליה פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' ועיקרה הוא הטחת דברים בין אגודת ישראל לדגל התורה אחרי שהאחרונה הודיעה על הקמת מטה 'בני תורה ספרדים', השר דרעי מתייחס לכך לראשונה לשאלת כתב 'בחדרי' •  "שיהיה להם בהצלחה"

דרעי ל'בחדרי' על מטה הספרדים של 'דגל': "אנחנו עולים במנדט"
אריה דרעי צילום: יעקב כהן

יממה לאחר שהרוחות ביהדות התורה סערו סביב הקמת מטה בני התורה הספרדים, שדבר הקמתו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מגיב לפעילות של דגל ומשגר עקיצה.

במהלך הסיור של סיעת ש"ס בבקעת הירדן, השיב דרעי לשאלת כתב 'בחדרי חרדים', האם הוא חושש שספרדים יתמכו בדגל התורה בעקבות הקמת המטה. דרעי השיב, כי "מאז שדגל הקימו את המטות, אנחנו עולים כל פעם המנדט, אז שיהיה להם בהצלחה".

כזכור, אתמול (ראשון) פורסם ב'בחדרי חרדים' על כך שבדגל התורה הוחלט באופן סופי להקים מטה לבני התורה הספרדים שהם מכוונים לקהילות המרביצי, כשבראש המטה יעמוד נציג הספרדים ביהדות התורה דוד אוחנה ולצידו מיכאל קקון.

באגדות ישראל מיהרו לתקוף את דגל התורה בכך שהיא יורה בתוך הנגמ"ש רק כדי להתנגח פוליטית בסיעת ש"ס והלינו על כך שאת המשאבים שברשותה דגל התורה לא מפעילה כדי לגייס לשורות המפלגה מצביעים מהציונות הדתית.

בתגובה מיהרו להגיב בדגל התורה ואמרו כי לא מדובר במטה חדש אלא בהמשך הפעילות כפי שנעשה מידי בחירות.

אריה דרעי דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד