י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יו"ר לשכת עוה"ד

"טוב עשה נתניהו שהסיר את בקשת החסינות"

לאחר שראש הממשלה נתניהו החליט למשוך את בקשת החסינות: יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל התייחס למהלך • "טוב עשה רוה"מ שהסיר את בקשת החסינות"

"טוב עשה נתניהו שהסיר את בקשת החסינות"
עו"ד אבי חימי צילום: לשכת עורכי הדין

שעה קלה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למשוך את בקשת החסינות אותה הגיש לאחר שהיועמ"ש מנדלבליט הודיע כי בכוונתו להעמידו לדין, התייחס לנושא יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי.

"ראש הממשלה יודע מה הוא עושה. בקשת החסינות לגיטימית והחוק נקבע עוד כשביבי היה חניך בצופים", אמר עו"ד חימי בראיון ליואב לימור מקשת 12 בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת. לדבריו, ראש הממשלה נתניהו "סבר שהוא זכאי להגן על עצמו ולהגיש את הבקשה ומשהסיר אותה - טוב עשה!".

בראיון התייחס יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי, גם לנושא התערבות הפוליטיקאים במערכת המשפט: "אני קורא לפוליטיקאים - הניחו למערכת המשפט! גם אם יש תקלות וגם אם יש ביקורת - חייבים להבין שבג"צ הוא המגן של כולנו ולא לתקוף מידי יום כי זה פוגע בכולנו".

לשאלה האם יש אצלנו תפירת תיקים, השיב נחרצות "אין תפירת תיקים!. לעיתים הפרקליטות והמשטרה שוגים ומתאהבים בקונספציה שלהם. משקיעים מאמצים לא הגיוניים עד אוסטרליה וכך גם בפרשת 1000 וזו שגיאה בקונספציה!".

עוד התייחס עו"ד אבי חימי ואמר, "אשנה את שיטת מבחני הלשכה ונקיימן כבר בסיום שנת הלימודים הראשונה כדי לוודא שמי שממשיך בלימודיו כשיר לעסוק בתחום המשפט". בנוסף, בנוגע להליך מינוי השופטים שהיה בעבר: "לא יהיה הליך של מינוי שופטים בווטסאפים!".

כזכור, בפוסט שפרסם נתניהו בפייסבוק, כתב "לפני דקות אחדות הודעתי ליו"ר הכנסת שאני מושך את בקשת החסינות, בהמשך אנפץ את כל הטענות המופרכות ותיקי הסרק שהוגשו בענייני. אבל עכשיו, לא אתן ליריביי הפוליטיים להשתמש בעניין זה כדי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל. כפי שעשיתי כל חיי, אמשיך להשקיע את כל כולי למען עתיד מדינתנו ולמענכם, אזרחי ישראל".

הסרת חסינות בנימין נתניהו עו"ד אבי חימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד