י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת תפילת יום השישי

"שחר התקווה": קריאות לסולידריות עם הפלסטינים

"האם תפילה ותחנונים הם הדרך הלגיטימית להציל את אל אקצה מציפורני היהודים? האם פעולות אלה מובילות באופן מציאותי לניצחון, והאם ירושלים תשוחרר?", כך שואלים כותבי מאמרים בעולם הערבי וקוראים לסולידריות עם הפלסטינים | בתוך כך, חיזבאללה מכנה את המשת"פים עם התכנית "בוגדים"

"שחר התקווה": קריאות לסולידריות עם הפלסטינים
מוסלמים מתפללים ברחבת מסגד אל אקצא צילום: Sliman Khader/Flash90

"תחנות אל אקצא זקוקות לצבאות שלך, ולא רק לתפילות שלך!".

קריאות לסולידריות עם הפלסטינים. בעלי טורים בחברה הערבית העולמית קראו להשתתף בתפילת יום שישי הקרוב, שכונתה "שחר התקווה", ו"ניצחון תצוגה עבור תושבי ירושלים", הקריאות הן במסגד אל-פאטיה באיסטנבול. גם בכווית קראו לקריאת "השחר הגדול" שהושק במסגד אל אקצא, ולהשתתף בתפילת שחרית ביום שישי. גם בבירה האינדונזית, ג'קרטה הפיצו קריאה דומה.

"האם תפילה ותחנונים הם הדרך הלגיטימית להציל את אל אקצה מציפורני היהודים? האם פעולות אלה מובילות באופן מציאותי לניצחון, והאם ירושלים תשוחרר?", כך שואלים כותבי מאמרים בעולם הערבי.

"תחינה ותפילה אינן הדרך הלגיטימית לשחרור המדינות המוסלמיות הכבושות, שהראשונה והגדולה שבהן היא ארץ הקודש ומסגד אל אקצה", נכתב במאמרים.

בקריאה נאמר לאוכלוסייה הפלסטינית ברחבי העולם. "אחים יקרים, בעלי המערכה העולמית לסולידריות עם אל-אקצה, אתם חייבים לתמוך בפלסטינים עד לשחרור אל-אקצה, זה הדרך ושום דרך אחרת לא תעזור".

כזכור, ארגון הטרור חיזבאללה גינה את עסקת המאה כפי שהוכרזה אתמול על ידי הנשיא טראמפ. בהודעה לתקשורת מטעם הארגון נכתב: "עסקת המאה מהווה צעד מסוכן שיהיה לו השלכות חמורות על עתיד האזור ואנשיו". כמו כן בהצהרה נכתב, שחיזבאללה רואה בכל גורם ערבי שהשתתף במהלך הזה, בין אם בגלוי או בנסתר, "בוגד".

פלסטינים תכנית המאה העולם הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד