י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד

בראשות המשגיח והנכד ציינו את הילולת ה'בבא סאלי'

במוסדות כנסת ישראל ערכו הילולא לכבוד ה'בבא סאלי' בראשות המשגיח הגר"ח וואלקין והאדמו"ר רבי שלמה בוסו נכדו של בעל ההילולא • תיעוד

בראשות המשגיח והנכד ציינו את הילולת ה'בבא סאלי'
הילולת הבבא סאלי במבשרת ציון צילום: אריה לייב אברמס

מאות בני קהילת כנסת ישראל במבשרת ציון השתתפו אמש בהילולא המסורתית לסידנא בבא סאלי, שיאו של המעמד בכניסת של המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין והאדמו"ר רבי שלמה בוסו נשיאי מוסדות כנסת ישראל.

המעמד הגדול נפתח בדברי מנכ"ל המוסדות הרב יעקב דינר שאמר זו שנה שביעית שאנו זוכים לערוך את ההילולא לכבוד סידנא בבא סאלי, שעל שמו הטהור נקראים המוסדות, ובכל שנה יש התרגשות מיוחדת לראות את הס"ד העצומה שיש למוסדות, את המשך מגמת הפריחה והשגשוג.

שיאו של הערב עת הכריז המנחה על כניסתם של רהמשגיח וכבוד האדמו"ר כשבמשך דקות ארוכות עמדו מאות המשתתפים על רגליהם, לכבוד נשיאי המוסדות המשגיח הגר"ח וואלקין והאדמו"ר מהר"ש בוסו.

שקט השתרר בקהל בעת משא הערב מפי נשיא המוסדות המשגיח, שבדבריו אמר "אשריכם תושבי מבשרת ציון, שהיה בכם את התבונה להתחבר עם כנסת ישראל, הבאתם בזה ברכה וישועה לא רק לעצמכם, אלא גם לדורות הבאים, נמצא כאן הנכד של הצדיק ידידי האדמו"ר שליט"א ונבקש ממנו להביא את ברכתו".

האדמו"ר רבי שלמה בוסו הביע את התרגשותו לפריחת המוסדות במבשרת, כשרואים את התפתחות הקהילה בחינת יש מאין, לצד הקמת מוסדות החינוך המפוארים, ובירך את הקהל בזכות זקנו הקדוש הבבא סאלי לראות שפע טוב והצלחה בכל מעשי ידיהם.

מייד בסיום דברי גדולי ישראל, החל הקהל הגדול בשירת הפיוטים אותם חיבר סידנא בבא סאלי זיע"א.

בבא סאלי הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד