כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חיזבאללה מאיים

"הכרזת התכנית תסמן את מותה של הישות הציונית"

"ארה"ב הביאה לפניה המכוערות העוינות את האסלאם והמוסלמים, בכך שאימצו את העסקה הפסימית והחד צדדית המוחלטת שלה לצד הישות הציונית", כך בהצהרה מצד גדודי חיזבאללה בעירק 

"הכרזת התכנית תסמן את מותה של הישות הציונית"
תומכי חיזבאללה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash 90

גדודי "חיזבאללה" בעירק הודיעו כי ציר ההתנגדות יהיה בחזית מאבק של תומכי "העם הפלסטיני המדוכא במצבו" ותנועות הפלסטיניות מאשרות כי "עסקת המאה נידונה לכישלון ותידחה על ידי האומה".

חטיבות חיזבאללה באשר הם אמרו כי "ארצות הברית בהרפתקה המסוכנת שלה מציבה את העולם ואת האזור מול שלב חדש של סכסוך ומקימה עימות רחב ובלתי נמנע", גדודי החיזבאללה ציינו כי מה שהנשיא דונלד טראמפ הציג, "היא הפרה בוטה של ​​כל ההחלטות וההבנות בעניין העם הפלסטיני".

הם הוסיפו בהצהרה כי "ציר ההתנגדות יהיה בחזית של תומכי העם הפלסטיני המדוכא במצבו", והודיעו כי "הכרזת התוכנית תסמן את מותה של בלוטת הסרטן הציוני ושחרור פלסטין ואת קדושתה".

בהצהרה נאמר שארצות הברית "הביאה לפניה המכוערות העוינות את האסלאם והמוסלמים, בכך שאימצו את העסקה הפסימית והחד צדדית המוחלטת שלה לצד הישות הציונית", והסבירו כי הנשיא האמריקני "שאינו יודע דבר מלבד שפת דיבור של עסקאות, לא ישיג את תקוותיו גם אם ישתמש בקבוצת שליטים ערבים בוגדים".

הם ציינו כי "ניסיונות הלובי היהודי לייהד את ירושלים ולהחרים את זכויותיהם של המוסלמים והנוצרים בה, הם ניסיונות שיביאו כישלון ולא יתקבלו אצל אנשי האומה הערבית ומהאנשים הנכבדים בעולם למעט דחייה".

תכנית המאה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד