י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על רקע השחרור מהכלא

פוטין לנתניהו: "החנינה - הרבה בזכות המפגש עם אמא של נעמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד כעת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בקרמלין במוסקבה • במהלך הפגישה אמר ראש הממשלה בין היתר: "כל הביקורים שלנו והשיחות שלנו חשובים. הביקור הזה מסמל חימום עוד יותר גדול של היחסים בינינו" • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

פוטין לנתניהו: "החנינה - הרבה בזכות המפגש עם אמא של נעמה"
נתניהו ופוטין צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשים בשעות אלו (חמישי) במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בקרמלין במוסקבה.

רה"מ אמר בפתח הפגישה: "אדוני הנשיא, כל הביקורים שלנו והשיחות שלנו חשובים. הביקור הזה מסמל חימום עוד יותר גדול של היחסים בינינו. בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב". 

פוטין הסביר כי פגישתו בשבוע שעבר עם יפה יששכר הייתה הטריגר בקבלת החלטתו לחון את נעמה יששכר. "החלטתי לתת לה חנינה וזה הרבה בזכות המפגש עם אימא שלה", אמר הנשיא. "אבל צריך לזכור שגם מצאו אצלה סמים בתיק. אני מאחל כל טוב לה ולבני משפחתה".

עוד הוסיף רה"מ, כי "ראשית, אני רוצה לברך אותך על הדברים ההיסטוריים שאמרת בביקור החשוב שלך בארץ. כולנו נזכור את הנאום המרגש שלך בטקס הסרת הלוט מהאנדרטה של גיבורי לנינגרד. דיברת על המשפחה שלך, על הסבל האישי שלכם וגם על הקורבן העצום של העם הרוסי במלחמה נגד הנאצים. אחר כך נשאת עוד נאום מרגש רב משמעות ביד ושם בטקס לציון 75 שנים לשחרור אושוויץ. אלה דברים שייזכרו.

נתניהו ופוטין בפגישתם הבוקר. צילום: קובי גדעון /לע"מ

"שנית, אנחנו שוחחנו בארץ על כמה דברים שקשורים באזור. אנחנו קיימנו כמה שיחות עם ידידינו האמריקנים בהקשר לדברים האלה ואני רוצה לעדכן אותך על התפתחות מסוימת שיש שם. שלישית, אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב".

"אדוני הנשיא אתה בעצם המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תכנית המאה של הנשיא טראמפ. אני חושב שנוצרה פה הזדמנות חדשה ואולי ייחודית, והייתי רוצה לשוחח איתך ולשמוע כמובן את התובנות שלך ולראות כיצד אנו יכולים לשלב את כל הכוחות למען הביטחון והשלום".

לסיום אמר רה"מ, "בכל מקרה אני חייב לומר שהיחסים בין רוסיה לישראל הם האיתנים, החזקים והטובים ביותר שהיו אי פעם. אני רוצה להודות לך אדוני הנשיא על ההובלה האישית והמנהיגות שלך גם בעניין הזה כמו בעניינים אחרים".

ולדימיר פוטין בנימין נתניהו נעמה יששכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד