י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צו מיוחד

נחשדה כחולה בקורונה ואושפזה בכפייה

חשודה כחולת נגיף קורונה הגיעה לבית החולים שיבא וסירבה להיכנס לבידוד. בעקבות כך הופעל צו אשפוז בכפייה והיא הוכנסה לבידוד

נחשדה כחולה בקורונה ואושפזה בכפייה
פינוי חולה בבידוד באמבולנס צילום: דוברות מד"א

חשודה כחולת נגיף קורונה הגיעה לבית החולים שיבא - תל השומר, אולם סירבה להיכנס לבידוד. בעקבות כך, הופעל צו אשפוז בכפייה והיא הוכנסה לבידוד.

הבוקר (חמישי) הודיע בית החולים שיבא למשרד הבריאות, כי עלה חשד כלפי מאושפזת בת 25 שהיא נדבקה בנגיף הקורונה, אולם זו מסרבת לשהות בבידוד עד לקבלת התוצאות שיאשרו או יפריכו את החשד לקינון המחלה בגופה.

ד"ר רבקה שפר, רופאת המחוז מטעם משרד הבריאות, הפעילה צו לבידוד כפוי של המאושפזת, כך שהיא תוחזק בבידוד למשך 8 שעות, עד הערב בשעה 18:30, תוך שמירה עליה לבל תצא מהבידוד. עוד החליטה רופאת המחוז כי מנהל בית החולים יציב שומר בפתח הבידוד, כדי למנוע ממנה לצאת.

מתחילת ההתפרצות אובחנו בסין כ-7,700 בני אדם שנדבקו בקורונה, ושיעור התמותה בקרב הנדבקים בנגיף עומד על 2.2%. מניין המתים בהתפרצות נגיף הקורונה בסין עלה הבוקר ל-170, כשרק ביממה האחרונה גבה הווירוס הקטלני את חייהם של 38 איש. במקביל, אזרחים זרים מפונים ממחוז חוביי, שנפגע הכי קשה מההתפרצות. 

לאחר שחברות תעופה רבות בעולם הודיעו על השעיית טיסותייהן לייעדים בסין, חברת אל על הודיעה הבוקר (חמישי) על השהיית טיסותיה לבייג'ין עד לתאריך 25 מרץ 2020 (כולל). טיסה 096 מבייג'ין לנתב"ג, היום, תשוב ארצה כמתוכנן. במקביל, רוסיה הודיעה הבוקר על סגירת הגבול עם סין.

קורונה בידוד משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד