כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האמירה של השר הפלסטיני

המפקד האיראני קורא למוסלמים להתאחד נגד העסקה

גנרל בכיר בצבא איראן, קורא למנהיגי המדינות המוסלמיות להתגבר על השסעים הקיימים ביניהן, כדי להיאבק מול ארה"ב וניסיונותיה של ישראל למנוע את שחרור השטחים הפלסטיניים הכבושים, ו"הכי חשוב העיר הקדושה ירושלים אל קודס" | וגם האמירה של השר הפלסטיני על הסכמי אוסלו

המפקד האיראני קורא למוסלמים להתאחד נגד העסקה
מפגינים ברפיח בדרום עזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מפקד בכיר בצבא איראן קורא למדינות העולם המוסלמיות לחזק את הסולידריות שלהן, ולהתגבר על השסעים הקיימים שלהן, כדי להיאבק מול ארה"ב וניסיונותיה של ישראל למנוע את שחרור השטחים הפלסטיניים הכבושים, ו"הכי חשוב העיר הקדושה ירושלים אל קודס".

הגנרל האיראני, האלוף מוחמד בקרי, אמר את הדברים בהצהרה שהופנתה לשרי ההגנה וראשי הצבא של העולם המוסלמי שפורסמה ביום חמישי, ההודעה התייחסה על הכרזתו האחרונה של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, על תוכנית השלום האמריקנית, שתביא לפתרון הסכסוך הפלסטיני-ישראלי.

הגנרל הזהיר "מפני ההשלכות של כל רפיון או שתיקה לנוכח התוכנית המדכאת", כלשונו. והפציר במדינות המוסלמיות למקד את מאמציהן בסיום הוויכוחים ביניהן, כדי להיות מאוחדים נגד ישראל וארצות הברית.

"העדיפות הראשונה של העולם המוסלמי היא שחרור האומה הפלסטינית ושחרור אל קודס", הוא אמר.

בתוך כך, מפרסם הכתב גיא מעיין ב'כאן 11', כי השר הפלסטיני האחראי על הקשר עם ישראל, חוסיין א-שייח', אומר כי הרשות הפלסטינית תופסת עצמה כמשוחררת מן ההסכמים עם ישראל וכי הוחלט להפסיק את הקשר עם ישראל, זאת על רקע פרסום תוכנית השלום של טראמפ. (שימו לב – להבנתנו מדובר בדיבורים בלבד. בפועל לא התקבלה החלטה כזו).

עוד אמר א-שייח' בראיון לאל-ג'זירה, כי בשבוע הבא תגיע משלחת מטעם אש"ף לעזה, זאת כדי לגבש עמדה משותפת בעקבות פרסום התוכנית.

תכנית המאה עימות איראן ישראל הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד