י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"גדלתי כיהודי"

מייסד פייסבוק מארק צוקרברג: "אני מתקרב לדת"

במהלך ראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון, הפתיע צוקרברג וחשף כי הוא מתקרב יותר לדת • לדבריו, "השנים האחרונות ממש הפילו אותי. הפכתי לדתי יותר ויותר"

מייסד פייסבוק מארק צוקרברג: "אני מתקרב לדת"
רויטרס

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג כמעט לא דיבר עד כה על יהדותו בפומבי, מלבד מחוות קטנות כמו תקיעת שופר הדלקת נרו חנוכה פומבית שאף תיעד והעלה לרשתות החברתיות. במהלך ראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון, הפתיע צוקרברג וחשף כי הוא מתקרב יותר לדת. כך פורסם ב-"desert news".

במהלך כנס טכנולוגי באוניברסיטת יוטה סיפר צוקרברג, כי לאחר שנים בהן לא האמין בדת, בתקופה האחרונה הוא החל להתקרב יותר ויותר: "גדלתי במשפחה יהודית ולאחר מכן עברתי תקופה שבה שאלתי קצת שאלות, אבל עכשיו אני מאמין שדת היא מאוד חשובה לחיים".

לדבריו, "השנים האחרונות ממש הפילו אותי. הפכתי לדתי יותר ויותר". כשהוא אומר השנים האחרונות הוא מתכוון לבעיות המשפטיות  והטעויות שעשה בדרך.

"חלק מהישארות מקורקע הוא שאתה צריך להבין את ההקשר בו אתה פועל", אמר צוקרברג. "עבודה חשובה ... אבל בסופו של יום כולנו אנשים, ואתה זקוק למשפחה, לחברים ולקהילות סביבך".

נכון לשלהי השנה שעברה, על פי הדיווחים בפייסבוק היו כמעט 2.5 מיליארד משתמשים, כ -1.6 מיליארד משתמשים שנכנסים לפלטפורמה מדי יום.

ההתקשרויות הציבוריות של צוקרברג, מחוץ לכנס המשתמשים והמפתחים השנתי של החברה, הן נדירות. במהלך השנה האחרונה, הופעותיו הבולטות ביותר כללו עדות בפני שתי וועדות קונגרס אמריקאיות באביב האחרון על סוגיות הטיפול בנתונים והפרת הנתונים של קיימברידג' אנליטיקה, ונאום באוניברסיטת ג'ורג'טאון באוקטובר האחרון שהתמקד בביטוי חופשי.

 

פייסבוק מארק צוקרברג מתקרב לדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד