י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המערבל "גילח" את הרכב

הגיע להגיש תלונה, ו'הסתחבק' באידיש עם המתנדבים החרדים

מערבל בטון פגע ברכבו של שמשון קמלמכר והסתלק מבלי לשתף פעולה • שמשון, הגיע לתחנת המשטרה, שם פגש את מתנדבי משטרת ישראל בתחנת אשדוד, יוסי גלאס ואשר לוי • אחרי כמה משפטים ביידיש הוא נרגע והכל הסתדר

הגיע להגיש תלונה, ו'הסתחבק' באידיש עם המתנדבים החרדים
הגיע להגיש תלונה, ו'הסתחבק' באידיש עם המתנדבים החרדים צילום: באדיבות המצלם

גיא קמלמכר צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו "מערבל בטון רשע גילח את הצד הימני של האוטו של אבא. הנהג בהתחלה שיתף פעולה ואז פשוט הסתלק. הגענו מלאי דאגה למשטרה כדי לדווח על האירוע, אבא פגש את מתנדבי משטרת ישראל בתחנת אשדוד, יוסי גלאס ואשר לוי. אחרי כמה משפטים ביידיש אבא נרגע ועכשיו הכל בסדר. כל הכבוד למשטרת ישראל".

אביו של גיא, סיפר בעבר בראיון ל'בחדרי חרדים', כי הוא היה המתופף של הזמר והמוזיקאי האגדי שלמה ברונר. שמשון היום בן 66 עדיין מתופף, עדיין פעיל בתחום המוזיקה. כשהוא הגיע לארץ בשנות התשעים, לא הייתה לו עבודה בגלל קשיי השפה, ובדיוק המוזיקאי שלמה ברונר חיפש מתופף ונגינה - שהיא שפה בינלאומית - אינה דורשת ידע של שפה וכך הוא עבד שנים ארוכות עם שלמה ברונר ועד היום שניהם מופיעים יחד בהקפות שניות מידי שנה.

את הדברים הוא אמר בעקבות ציוץ שהעלה בנו גיא בטוויטר ובו סיפר על החרדים שהעניקו לאביו הזדמנות שנייה. 

"סיפור של אחד למיליון", כתב גיא. "שנות ה-90, עלינו לארץ כמה שנים בודדות לפני כן. אבא שלי לא ידע מילה בעברית אבל דיבר יידיש שוטפת עוד מבית הוריו. בזכות היידיש הצליח אבא שלי, מוזיקאי צעיר ועולה חדש ממולדובה - למצוא עבודה כמתופף בלב הקהילה החרדית בבני ברק.

אבא שלי הסתובב שם כמו בעיר ילדותו, כל בעלי החנויות והרבנים הכירו אותו וזה היה תענוג להיות שם לידו כילד. דווקא עכשיו על רקע ההסתה שאנו עדים לה כלפי הקהילה הנפלאה הזאת, קשה לשבת בצד מנגד ולראות את הדברים. דווקא לנו, כיוצאי בריה"מ לשעבר, יש אחריות להציג את הדברים כפי שהם ולהגיד את האמת על הציבור הנפלא הזה".

שוטרים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד