כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לאחר שביטלה את הטיסות לסין

בעקבות הקורונה: אל-על תבטל את הטיסות להונג קונג

חברת התעופה אל על החליטה לבטל את טיסותיה להונג קונג בשבוע הקרוב, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה • כזכור, בתיעוד בלעדי שהגיע לידי ב'חדרי חרדים', נראה מטוס ג'מבו ענק עם מאות מקומות, שיצא בדרכו להונג קונג שבסין, כשהוא ריק לחלוטין ואנשי הצוות כולם עם מסכות על הפנים

בעקבות הקורונה: אל-על תבטל את הטיסות להונג קונג
מטוס אל על צילום: משה שי, פלאש 90

חברת התעופה אל על החליטה לבטל את טיסותיה להונג קונג בשבוע הקרוב, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. הטיסה האחרונה תצא הלילה (ראשון). כך דיווח איתי בלומנטל ב-ynet. בשבוע שעבר ביטלה החברה את טיסותיה לבייג'ינג בירת סין.

כזכור, בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה מטוס ג'מבו ענק עם מאות מקומות, שיצא בדרכו להונג קונג שבסין, כשהוא ריק לחלוטין ואנשי הצוות כולם עם מסכות על הפנים.

י.א. שנסע להונג קונג לצורכי עבודה, סיפר לב'חדרי חרדים': "אשתי בהתחלה לא הסכימה לי לנסוע. רק אחרי שהיא הבינה שאין ברירה היא התרצתה".

לדבריו, "ברור שאני מפחד, אבל אין לי ברירה אחרת. העסק חייב להמשיך לתפקד".

הוא סיפר שכשהוא הגיע להונג קונג הוא לא זיהה את המקום. "כבר חמש שנים שאני נמצא בהונג קונג לפחות פעם בחודש. הרחובות פה תמיד עמוסים, ושדה התעופה הומה אדם. כשהגעתי לפה אתמול, שדה התעופה היה נראה כמו נתב"ג ביום כיפור. חוץ מאנשי צוות שדה התעופה ומספר שוטרים ואנשי ביטחון, לא היו כמעט אנשים בשדה. המעטים שהיו התאספו באיזור הטיסות היוצאות".

עוד סיפר י.א. ל'בחדרי חרדים', כי כאשר יצא משדה התעופה, הוא לא הצליח למצוא מונית זמינה לבית המלון. "בדרך כלל יש לי נהג קבוע, אבל הפעם הוא אמר לי שהוא לא עובד כי הוא מפחד לקחת נוסעים בזמן כזה. רק אחרי מאמצים הצלחתי למצוא מישהו שייקח אותי".

 

קורונה אל על הונג קונג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד