י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כוכב הרשת החרדי

מלך זילברשלג עוזב את 'כאן' ואת צה"ל: לאיפה הוא ממשיך?

כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג ששירת בשנתיים האחרונות בחטיבת הדיגיטל של דובר צה"ל, ובמקביל עבד בתאגיד השידור 'כאן', סיים היום את תפקידיו בשני המקומות • ומה הוא הולך לעשות בהמשך?

מלך זילברשלג עוזב את 'כאן' ואת צה"ל: לאיפה הוא ממשיך?
מלך זילברשלג צילום: מתוך הפייסבוק

כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג ששירת בשנתיים האחרונות בחטיבת הדיגיטל של דובר צה"ל, ובמקביל עבד בתאגיד השידור 'כאן', סיים היום את תפקידיו בשני המקומות.

בפוסט שהעלה לרשת הוא כתב "מסיים היום שני פרקים מאוד משמעותיים ויפים בחיי. האחד שהיה לי חדר לידה למקצוע שאני אוהב והשני היה לי דלת לישראליות ולשפה שלא הייתי מבין לולי הדלת הזו.

תודה ענקית לאלעד טנא הסמנכ"ל והאבא של הדבר הכי טוב שקרה בישראל מזה שנים רבות 'כאן דיגיטל' ולידיו הימניות - מיה זיו סילבר, מתן דרורי ונדב אמבון שצעדו איתי יד ביד לכל אורך השטויות שלי ומעבר. תודה לרמטכ"ל אלדד קובלנץ על האמון והאמונה בי מתחילת הדרך. זו הייתה החלטה לא פשוטה שהגיעה אחרי המון לבטים אבל בחיים ווי ניד טו מוב הלאה.

תודה לדובר צה''ל תא"ל במיל' רונן מנליס על הסיוע בהליך גיוס לא פשוט ושיבוץ סופר פורץ דרך בעיניי. תודה לכם על שסבלתם אותי, עוד תזדקקו ליכולת הזאת בתקווה לכמה שיותר שנים. ותכל'ס תכל'ס תודה לטאטע שבשמיים שנתן לי כמה שנים עמוסות, מייגעות ומספקות ועם נבחר של מוזרים שאשכרה צופים בכאבי הבטן שלי".

ומה הוא הולך לעשות בהמשך? ובכן, הוא לא סיפר, אבל תהיו בטוחים שהולך להיות מעניין...

תאגיד כאן מלך זילברשלג דובר צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד