י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קידוש השם ברבים

הסכום שאספו החרדים לאלמנת השוטר - הוענק בפומבי

הקהילה החרדית יצאה מגדרה למען אלמנתו של השוטר ג'וזף סילס שנרצח על ידי בני עוולה במהלך הפיגוע המתגלגל בג'רזי סיטי, בו נרצחה גם שני חרדים הי"ד | אתמול הוענק הצ'ק רשמית למשפחת השוטר הנכרי

הסכום שאספו החרדים לאלמנת השוטר - הוענק בפומבי
הענקת ההמחאה צילום: באדיבות המצלם

הצ'ק על סך של כמעט 50,000 דולר שנאסף באמצעות קרן חסד, הוצג ביום שלישי למשפחת הבלש הגיבור הגוי, שנרצח בפיגוע הטרור שבוצע בג'רזי סיטי ב-10 בדצמבר 2019.

תוך שעות ספורות בלבד גייסה הקהילה היהודית סכום של 47,000 דולר למשפחתו של הבלש ג'וזף סילס, בלש שהיה 18 שנה באכיפת החוק, והיה בין אלו שנרצחו באופן טרגי בפיגוע.

כ-1,400 תורמים נדיבים פתחו את כיסם ותרמו למען אלמנתו וילדיו של הבלש הנכרי. הקרן מנוהלת על ידי פעילי הקהילה היהודית, יחזקאל בנט, ליאון גולדנברג ןמשה ווליגר, בשיתוף עם אתר Yeshiva world news.

כזכור, כפי שדווח ארבעה בני אדם נרצחו בפיגוע הירי בעיר ג'רזי סיטי בחודש דצמבר האחרון. מינדי פרענץ, משה הערש דויטש, ג'וזף סילס - השוטר שהתעמת עם הרוצחים בבית קברות סמוך לפני שנסעו לחנות - ועובד המקום מיגל רודריגז שקיפח את חייו, עת סייע ליהודי להיחלץ מהסכנה.

הטבח תוכנן מראש נגד יהודים, כך על פי צילומי מצלמות אבטחה, בהם נראים שני צעירים חמושים בכמות גדולה של כדורים, נוסעים לאיטם לאורך הכביש לאחר שרצחו שוטר, הם נכנסו למרכול והחלו לירות לעבר הלקוחות, שני שוטרים שהיו בסמוך ושמעו את הירי, חשו למקום, הם גרמו לשני היורים להיכנס לתוך המרכול ולהסתגר שם.

היורים לא הספיקו להיכנס למקומות נוספים, תודות למהירות של שני השוטרים שהגיעו למקום לאחר ששמעו את קולות הירי, בסמוך למרכול שוכנים תלמוד תורה וגם בית כנסת, והרוצחים תכננו להיכנס גם אליו, אולם למרבה הנס הם חוסלו בתוך המרכול ובכך נמנע אסון גדול יותר.

"זו היתה מתקפה מתוכננת" אמר אז מפקד המשטרה.

הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי הבלש ג'וזף סילס גיוס כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד