י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בנט ושקד חולמים להיפטר מביבי"

ליברמן על הפרסום ב'בחדרי': "בימין נערכים ליום שנתניהו יעזוב"

ליברמן על הפרסום ב'בחדרי חרדים': "מקלב אומר שאין בעיה עם כחול לבן ויאיר לפיד" • על דרעי: "כמה פעמים ישב עם אשכנזי?" • וגם: מנסה להסביר מדוע הכשיר ישיבה עם מרצ - למרות שנציגם "מדבר שטויות ללא הספקה" • 'בחדרי חרדים' עם הדברים המלאים ועם התיעוד

ליברמן על הפרסום ב'בחדרי': "בימין נערכים ליום שנתניהו יעזוב"
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' שהביא את דבריו של חבר הכנסת אורי מקלב בראיון ל-i24 News, במהלכו טען מקלב כי הוא לא סוגר את הדלת בפני כחול לבן וכי הוא מוכן לדבר עם לפיד - יו"ר ישראל ביתנו מתייחס בשבת לדברים וטוען כי בלוק הימין "נערך ליום שנתניהו יעזוב".

במהלך אירוע שבת תרבות אמר ליברמן כי, "כולם מבינים שעידן נתניהו תם. לדבריו, "ההיערכות היום קודם כל בתוך הבלוק של נתניהו - זה מה יקרה אחרי עזיבתו". ליברמן הוסיף, "אפילו בנט ושקד שאומרים אפילו מאה פעם ביום שהם ייכנסו רק לממשלת נתניהו - הדבר היחידי שהם חולמים עליו זה איך להיפטר מנתניהו ואיך להקים ממשלה בלעדיו. זה החלום היחידי שלהם".

"מעבר לכך", מתייחס חבר הכנסת ליברמן לפרסום בסוף השבוע ב'בחדרי חרדים', ואומר, "אני ראיתי השבוע את אורי מקלב שהוא מדבר בקולו ואומר שאין לנו בעיה עם כחול לבן ועם בני גנץ. אפילו כבר עם יאיר לפיד אין להם בעיה. כמובן את יכולה לשאול את דרעי כמה פעם הוא ישב לאחרונה עם גבי אשכנזי וכמה פעמים יעקב אשר ישב עם בני גנץ".

בנוסף, התייחס ליברמן לנושא הפוליטי ותקף את הליכוד, "אני מתקשה להבין את מקורבי רה"מ. מדוע המפגש בין נתניהו, טיבי וערפאת זה דבר לגיטימי, אבל ישיבה בקואליציה עם יאיר גולן לא לגיטימי. אומנם גולן סובל מדיסוננס פנימי. כלוחם בשדה הקרב הוא היה אחד מלוחמי השדה הטובים ביותר שידענו, אולם כשהוא מופיע בפני קהל הוא מדבר שטויות ללא הפסקה. אבל אף אחד לא מושלם, ואי אפשר לצרף אותו לרשימת פסולי חיתון".

ליברמן אף ניסה להסביר את דבריו כי הוא לא מתנגד לישיבה לצד מרצ בממשלה, "העובדה שמרצ לא מתמודדת לכנסת בתור רשימה עצמאית, אלא כחלק מגוש עבודה-גשר-מרצ משנה את התמונה. לשם אנאלוגיה, זה כמו לשאול אם זה לגיטימי לשבת עם אנשי קדימה לשעבר ותומכי ההתנתקות שהצביעו בעד גרוש יהודים מגוש קטיף, והיום הם חלק מצמרת הליכוד, ויש כאלה לא מעט".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד