י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סיכום אירועי השבת

החסידים ששהו ליד הרב ברלנד בשבת והשריפה שפרצה בבני ברק

ההיערכות לגבי משך הזמן של משפט נתניהו, החסידים שהגיעו לשהות ליד בית הכלא בו שוהה הרב ברלנד, השריפה בבני ברק ועוד • כל כותרות השבת

החסידים ששהו ליד הרב ברלנד בשבת והשריפה שפרצה בבני ברק
כלא ניצן צילום: המצלם

• 'כאן 11': בפרקליטות מעריכים כי ניתן יהיה לסיים את משפט נתניהו בתוך שנתיים. הערכה - התיק הראשון בו ידונו יהיה תיק 1,000 ומי שתיתן עדות ראשונה תהיה הדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן.

• כ-‏200 איש מחסידי שובו שנים הגיעו בערב שבת לרמלה, לעשות את השבת מחוץ לכלא ניצן בו שוהה הרב ברלנד, שמעצרו הוארך ביום חמישי בשמונה ימים.

• במהלך פעילות של כוח משטרה בכפר עיסאוויה בירושלים, בוצע שימוש באמצעי לפיזור הפגנות שבמהלכו נפצע קטין כבן 9. נסיבות המקרה נבדקות.

• שריפה פרצה בכניסת השבת בחניון התת קרקעי של גורד שחקים "בסר 2" בבני ברק. לוחמי האש השתלטו במהירות על השריפה. הצוותים זיהו שבאחת מקומות החניון יש הצטברות של עשן רב, ביצעו חדירה לקומה ואיתרו שמדובר בשריפת גוף תאורה אשר גרם לעשן הרב. הצוותים כיבו את מוקד האש, פעלו לאיוורור הקומה מהעשן וכן ביצוע סריקות נרחבות על מנת לשלול היתכנות של מוקדי אש נוספים ולוודא כי אין נפגעים.

• צעיר כבן 20 נפצע באורח בינוני בתאונה בין שני כלי רכב, ברח' ואדי אל חאג' בנצרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים העמק, צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם חבלת חזה.

• שוטרי אגף התנועה קלטו בליל שבת סמוך למחלף קסם על כביש 6, רכב פרטי הנוסע במהירות חריגה של 203 קמ"ש (בכביש בו מותרת נהיגה במהירות של 120 קמ"ש. שוטר עיכב את הנהג בשנות ה-20 לחייו תושב חורה שבדרום, והוא קיבל הזמנה לדין לשיפוט מהיר וקצין משטרה שנכח במקום, פסל את רישיון הנהיגה שלו ל-30 ימים.

• שני פצועים קשה וקל בקטטה סמוך לעין מאהל בצפון. צוותים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעים ופינו אותם לבית החולים האנגלי בנצרת, גבר כבן 39 במצב קשה, עם פצעי דקירה, בהכרה מלאה, ופצוע נוסף גבר כבן 33 במצב קל. שוטרים שהוזנקו למקום אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה במסגרתה נעצרו 3 חשודים בשנות העשרים תושבי נצרת.

• בצהרי שבת נמצאו בלונים במועצה האיזורית אשכול, עם פריט חשוד עליהם, בבמהלך פסטיבל דרום אדום. הפריט טופל על ידי חבלני משטרה. כנראה שהבלונים הופרחו במהלך הלילה או בימים האחרונים ולא היום.

• בצהרי שבת דיווח גולש על מצוקה מול חופי חיפה, לאחר שנסחף הרחק מקו החוף ללא יכולת גלישה חזרה. צוות השיטור הימי פתח בסריקה מבצעית אחר הגולש בהתאם לתאור שהעביר עד לשלב איתורו של תושב הצפון כבן 17 במרחק של כ-3 מייל מערבית לשקמונה. צוות השיטור הימי העלה את הגולש יחד עם ציוד הגלישה אל ספינת המשטרה והעבירם אל חוף מבטחים.

• שוד באזור כפר יאסיף סמוך לכביש 70, במסגרתו 2 חשודים שדדו חנות באיומי אקדח כסף ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה מהתחנות נהריה ועכו פרסו מחסומים לאורך הציר, לצד סריקות אחר רכב חשוד שנמלט אל תוך הכפר השכן- ג'דידה מאכר. בתום סריקות נעצר הרכב החשוד ובו שני כלי נשֹק וחשוד תושב המקום בן 17 כאשר כוחות משטרה ממשיכים בסריקות אחר חשוד נוסף.

• שריפה פרצה בבנין בקומה מינוס 2 מתוך 6 קומות ברחוב יודפת בנוף הגליל. למקום הוזנקו ארבעה צוותי הכיבוי בפיקוד רב רשף רוני פרץ מתחנת נצרת פרצו לדירה וניתנה הנחייה לדיירי הבניין על הסתגרות. הצוותים פעלו לכיבוי שחרור עשן וסריקה אחר לכודים. האירוע הסתיים ללא נפגעים. נזק כבד נגרם לדירה.

• פעוט נכווה ככה"נ ממים חמים, בבית בכפר הדרוזי עספיא בחיפה. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לפעוט כבן שנתיים ופינו אותט לבית החולים רמב"ם, במצב בינוני, עם כוויות בפלג גופו העליון ובגפיים.

הרב אליעזר ברלנד כלא ניצן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד