י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ערך ראשון במעלה"

חשיפת בחדרי: בפעילות ארבל הסעיף שונה ותינתן עדיפות לחרדים

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שמשרד החינוך מפלה חרדים ובפעילות של חבר הכנסת משה ארבל מש"ס - הסעיף תוקן כפי שקובע החוק ופורסם מחדש • "החובה לייצוגם ההולם של בני ובנות האוכלוסייה החרדית במקומות תעסוקה איכותיים היא זכות וערך ראשון במעלה"

חשיפת בחדרי: בפעילות ארבל הסעיף שונה ותינתן עדיפות לחרדים
משה ארבל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בעקבות פנייתו של חבר הכנסת משה ארבל ביום שישי האחרון, הנחה אתמול (ראשון) המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, את ראשי המועצה להשכלה גבוהה לתקן באופן מיידי את סעיף ההעדפה המתקנת במכרז לתפקיד "ממונה תחום חרדים", כך שגם בני הציבור החרדי יהיו זכאים להעדפה מתקנת במכרז.

כבר הבוקר ניתן לראות את השינוי בסעיף הבעיתי, זאת משום שהמכרז הופץ מחדש כפי שנקבע בחוק העדפה מתקנת לחרדים, לצד בני העדות הנוספים שמקבלים העדפה.

תוקן והופץ מחדש

לדבריו של חבר הכנסת ארבל, "עצם העובדה שהמשנה ליועמ"ש לממשלה הנחה באופן מיידי על תיקון העוולה, מלמדת כאלף עדים על צדקת הטענה ועל חובתנו כנציגי הציבור ושלוחיו לעמוד על הזכויות המגיעות לנו בדין".

ארבל, שעומד בימים אלה בראש מטה החרדים העובדים של תנועת ש,ס לקראת הבחירות לכנסת ה-23 בעוד כשבועיים, הוסיף כי "החובה לייצוגם ההולם של בני ובנות האוכלוסייה החרדית במקומות תעסוקה איכותיים היא זכות וערך ראשון במעלה ונמשיך להיאבק כנגד הדרה".

משה ארבל משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד