י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקוקפיט מפתיע

הקונטרה למועצת החסידית: 'הכסא של ר' חיים' • פרסום ראשון

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': לאחר שנחשפה התכנית של אגודת ישראל להעיר את הציבור מתרדמת הבחירות על ידי הוצאת האדמו"רים לשטח, בקוקפיט של 'דגל' החליטו לצאת בקמפיין מקורי שימשוך אליהם קולות חדשים מהפריפריה ומציבור המתקרבים לדת • ומה יעשו עם הכסא?

הקונטרה למועצת החסידית: 'הכסא של ר' חיים' • פרסום ראשון
ר' חיים קנייבסקי יושב על הכסא צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנחשפה ב'בחדרי חרדים' התכנית המלאה של המועצת החסידית, שתכלול ירידה של גדולי האדמו"רים לשטח בשביל להוציא את הציבור החסידי מהתרדמת שבה הוא שרוי לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות משבועיים, בדגל התורה יוזמים גם הם תכנית מקורית כדי לגייס את קהל החוזרים בתשובה להצבעה עבור יהדות התורה.

על פי התכנית שעלתה בשעות האחרונות ב'קוקפקיט' שמנהל את הקמפיין מטעם דגל התורה, ונחשפת כעת לראשונה ב'בחדרי חרדים, בדגל התורה ישיקו קמפיין - "דקה עם מרן".

על פי התכנית, בכל יום ייצאו פעילים מטעם דגל התורה לעיר אחרת בפריפריה, ויובילו רכב קרווילה שבתוכו יהיה מונח כסאו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי - עליו הוא יושב במשך שעות היום ושוקד על תלמודו בסוגיות הש"ס.

אחד ממתכנני היוזמה אמר ל'בחדרי', כי כך חפצים בדגל לקרוץ לציבור המתקרבים לדת, שיגיעו למרכזי הערים בו יחנה הרכב עם הכסא, כשבמקביל, גם 'פעילי הקירוב' יזמינו למקום משפחות שמתקרבות ליהדות.

על פי התכנית, שכאמור נמצאת כרגע בשלביה התכנוניים, יזכה כל משתתף לשבת במשך דקה על כיסאו של שר התורה, ולקרוא פרק תהילים, או לקבל על עצמו קבלה טובה, וכן לכתוב משאלה אישית ממרן שר התורה.

ל'בחדרי' נודע, כי בדגל התורה מכוונים להגיע ליעד של 5000 איש, נשים וגברים, לפחות, שיזכו לשבת על הכיסא - בתקווה שיהפכו ע"י כך לשגרירים של יהדות התורה ויביאו קולות חדשים למפלגה.

לבחדרי נודע, כי בני הבית ברחוב רשב"ם מתנגדים ליוזמה, אך הדבר יובא להכרעתו של שר התורה ביממה הקרובה, ועל פיו יישק דבר.

קמפיין בחירות דגל התורה רבי חיים קנייבסקי יהדות התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד