י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מואשם בשש עבירות

פני השטן: הטרוריסט הובא לבית המשפט • צפו

הנאשם בשש עבירות בגין דקירתם של חמישה חרדים בבית הכנסת קוסון פארשעי במונסי בחג החנוכה האחרון, הובא אתמול לבית המשפט לדיון בעניינו | התובעים דרשו לפסול את עורך דינו מלייצגו 

פני השטן: הטרוריסט הובא לבית המשפט • צפו
הדוקר ממונסי צילום: באדיבות המצלם

החשוד שנאשם בדקירתם של חמישה חרדים בחג החנוכה במונסי ניו יורק, חזר אתמול (שלישי) לבית המשפט לצורך דיון בענייניו.

רופא שנשכר על ידי עורך דינו של הדוקר גראפטון תומאס קבע לאחרונה כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין. מהבדיקה הפסיכיאטרית עולה גם שהוא סובל מסכיזופרניה.

הטרוריסט מגרינווד ניו יורק, עומד בפני שש עבירות של ניסיון לרצח ואישומים נוספים לאחר שדקר חרדים בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי במונסי בדצמבר האחרון. הוא טען שהוא לא אשם. בתוך כך בית משפט קבע כי עורך הדין מיכאל זוסמן ימשיך לייצג את תומאס. לאחר שהתובעים ביקשו להרחיק את זיסמן מייצוג הטרוריסט, וטענו כי הוא עד בתיק, לאחר שחיפש בבית שתומס התגורר בו לפני מספר שנים והעלים ראיות.

נזכיר כי לפני שבועיים פרסם עורך הדין זוסמן הודעה לעיתונאים, ואמר כי הוא ביקש מבית המשפט הפדרלי, שם תומאס עומד בפני אישומי פשע שנאה, לשמור את המסמכים על מצב בריאותו של תומאס תחת פרטיות, עקב ענייני בריאות אישיים שונים.

זוסמן אמר לתקשורת בדצמבר, כי חיפוש בביתו של תומאס בוורסטבורו, שם התגורר שנתיים לפני שעבר לבית אמו בגרינווד לייק, חשף סימנים רבים של מחלות נפשיות עמוקות, כולל בקבוקים מלאים בתרופות מרשם פסיכוטרופיות שהוא לא לקח. זוסמן אמר שתומס הפסיק ליטול את התרופות האנטי-פסיכוטיות באוקטובר האחרון.

"יש לנו מישהו שיש לו דפוס מובהק של שנים עם מחלות נפש, אמא שלו קראה שוב ושוב לסיוע" אמר בדצמבר האחרון, אך לטענתו "המערכת נכשלה שוב ושוב. לתומאס היסטוריה ארוכה של מחלות נפש ואשפוזים, אך אין היסטוריה של אלימות וללא הרשעות".

פיגוע הדקירה במונסי גראפטון תומאס עורך הדין מיכאל זוסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד