י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תפתרו את בעיית הכאבים ברגליים בקלי קלות

מדרסים הם אביזר אורתופדי החיוני לבריאותם של אנשים רבים. לא רק לבריאות כפות הרגליים, שכן מנח לא מדויק של כפות הרגליים יגרום גם לכאבי ברכיים, גב, צוואר ועוד • בשל המודעות הנמוכה לנושא, לעתים אנשים משתמשים במדרסים לקויים, או כלל לא משתמשים במדרסים. עם זאת, הצורך גדול: אם הרגליים שלכם מתמודדות עם עומסים רבים לעתים קרובות – בעבודה, בספורט וכן הלאה – כדאי לכם להמשיך לקרוא 

כך תפתרו את בעיית הכאבים ברגליים בקלי קלות
פתרון לכאבי רגליים צילום: pixsabay

עבור רובנו, הרגליים הם החלק שמתמודד עם העומס הרב ביותר. אנחנו משתמשים בהן להליכה, עמידה, ריצה וכו'. לעתים קרובות אנחנו מפחיתים בערכן. כאבים – אפילו סבל – לא תמיד משכנע אותנו שנחוץ טיפול. כך אנחנו עשויים לפגוע בכפות הרגליים שלנו, או בחלקים אחרים בגוף. מדרסים הם פתרון אפקטיבי הנחוץ לטיפול בבעיות קיימות ולמניעת החמרה במצבן.

אז איך תדעו שאתם צריכים להתחיל להשתמש במדרסים?

  • אם אתם סובלים מכאבים באזור הגב, הצוואר או הרגליים
  • אם אתם מאמצים את הרגליים שלכם לעתים קרובות בעמידה, הליכה או ספורט
  • אם אתם סובלים מבעיות רפואיות בכף הרגל כמו פלטפוס (כף רגל שטוחה), דורבן וכו'

חשוב לדעת שכדי שהמדרסים יהיו אפקטיביים ויאפשרו מנח מדויק ונכון של כפות הרגליים, עליכם להצטייד במדרסים איכותיים בהתאמה אישית. מדרסים באיכות ירודה לא רק שלא יעזרו – הם עשויים להזיק לכף הרגל.

ניו פיט היא חברה שמתמחה בהתאמה אישית של מדרסים. באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותחה על-ידי למעלה מחמישים רופאים ברחבי העולם, היא מגיעה להתאמה אישית מדויקת בהתאם לכף הרגל של המטופל. הצוות המקצועי של ניו-פיט יאבחן בעיות אורתופדיות אם קיימות, ויעצב את המדרסים כהתאם. המדרסים עשויים מחומרי גלם איכותיים היעילים בבלימת זעזועים. בנוסף, על דגמי הפרימיום הטיפוליים יש אחריות של שנתיים, במהלכן המטופל יוזמן לבדיקת מעקב חצי שנתית.

השאירו פרטים ויחזרו אליכם תוך זמן קצר בכדי לקבוע פגישת אבחון, סריקה ממוחשבת של כף הרגל והתאמה בחינם.

כאבי רגליים מדרסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד