י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מלכה נקמנית

העונש שהטילה אליזבת השנייה על הארי ומייגן

הארי ומייגן, שהסירו מעצמם את תגית בני המלוכה וביקשו לצאת לעצמאות כלכלית, מקבלים עכשיו עונש ישיר מהמלכה שאוסרת עליהם להשתמש במותג שעתיד היה להכניס להם כסף רב. הם יצטרכו לבנות את עצמם מחדש ללא סממנים מלכותיים

העונש שהטילה אליזבת השנייה על הארי ומייגן
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

חודש חלף מאז עוררו סערה הנסיך הארי, ומייגן מרקל, כאשר הצהירו שהם פורשים ממעמדם כבני המלוכה הבריטית וכי הם יוצאים לעצמאות כלכלית. הם התכוונו לפתח את המותג הנושא את שמם, כדוכסים מסאסקס, ואף רשמו את השם כסימן מסחרי בינלאומי עבור מגוון מוצרים כמו ביגוד, כלי כתיבה ועוד, וכן פעילויות שונות שתכננו לעשות, אלא שנראה כי בממלכה הבריטית מתכננים לעצור את היקף הפעילות שלהם ולצמצם את דרכיהם המתוכננות.

אתמול (שלישי) נודע כי המלכה אליזבת אוסרת על הארי ומייגן להשתמש במותג. "הם פשוט לא יכולים להמשיך למכור את עצמם כבני מלוכה", אמר מקור ל"דיילי מייל" על ההחלטה. בני הזוג לא יוכלו להשתמש במותג הרווחי תחת המילה "רויאלס" – בני מלוכה.

 הדוכס והדוכסית מסאסקס, יאלצו למתג את עצמם מחדש ולהתחיל את כל הפעילות שלהם מתחילה. "החלטתם של הארי ומייגן לצאת לעצמאות כלכלית, העמידה את המלכה אליזבת במצב לא נוח, זאת לאחר שבמשך שנים רבות סירבה לאפשר לבני המלוכה להרוויח כסף מתפקידם", אמר מקור בארמון, והוסיף כי כל בני המשפחה, כולל הארי ומייגן, היו חלק מהשיחות לגבי המשך המיתוג של הדוכסים וכולם (ככל הנראה מלבד הארי ומייגן) הסכימו כי לאור החלטתם של השניים לסגת מהמלוכה - השימוש במילה "רויאלס" לא יתאפשר.

על פי דיווח במגזיןPeople, ההחלטה טרם התקבלה באופן סופי, אם כי הודגש כי נראה שהשניים אכן יאלצו לוותר על המותג ולהתחיל הכל מחדש. עוד פורסם כי בימים אלה מנהלים הדוכסים מסאסקס דיונים מתמשכים עם המלכה אליזבת. "כחלק מתהליך הפרישה של הדוכס והדוכסית מסאסקס לטובת הפרק החדש בחייהם יש תכנונים רבים לגבי השקת העמותה החדשה שלהם, הפרטים ישותפו בבוא בעת", מסר מקורב לדוכסים למגזין, ולא התייחס לעובדה כי השניים עלולים לאבד את המיתוג ולהתחיל הכל מחדש.

כזכור,  זמן קצר לאחר שהארי ומייגן הודיעו על פרישתם, המלכה אליזבת כינסה פגישת חירום עם הנסיכים צ'ארלס, וויליאם, וגם עם הארי, שבסופה קיבל את ברכת המלכה שאמרה: "משפחתי ואני ערכנו דיון פורה בנוגע לעתידו של הנכד שלי ושל משפחתו. משפחתי ואני תומכים לגמרי ברצונם של הארי ומייגן להתחיל חיים חדשים כמשפחה צעירה. למרות שהיינו מעדיפים שיהיו פעילים באופן מלא כבכירים בממלכה, אנחנו מכבדים ומבינים את רצונם לחיות בצורה יותר עצמאית כמשפחה, בזמן שיישארו חלק חשוב במשפחתי".

 



 

מייגן מרקל מייגן והארי אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד