ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סיפור השראה: הקמפיין הנשי שמחפש להפתיע

בהשראת הכי טוב שלכן, וההגנה שאתן מעניקות לבייבי שלכן, פיתחנו בהאגיס את החיתול הכי טוב שלנו עם כריות הספיגה הרכות להגנה על עור התינוק • עבורנו בהאגיס, כל אימא היא השראה. מי ההשראה שלכן? ספרו לנו על אימהות שהן השראה והן יוכלו לקבל ערכת האגיס מפנקת להגנה על עור התינוק

סיפור השראה: הקמפיין הנשי שמחפש להפתיע
תינוק צילום: pixsabay

בהשראת הרצון להעניק את הכי טוב לבייבי שלכן, פיתחנו בהאגיס את סדרת החיתולים הטובה ביותר שלנו Huggies Extra Care – היחידה עם כריות הספיגה הרכות וכיס פנימי ייחודי למניעת נזילות, להגנה מקסימאלית על עורו העדין של התינוק.

האהבה האינסופית שלכן, החיבוק הרך וההגנה שאתן מעניקות לבייבי שלכן, היא ההשראה שעמדה לנגד עינינו כשפיתחנו את סדרת החיתולים החדשה שתעטוף את הקטנטנים שלכם בהגנה, אהבה ורכות.

שינה רגועה • קרדיט: יח"צ

לרגל השקת הסדרה החדשה שתעטוף את הבייבי שלכם מגיל לידה ועד גמילה, האגיס מזמינה אתכן, להיות חלק מהסיפור שלנו ולספר על אימהות שמהוות עבורכן מודל להשראה.

הסתכלי סביבך. כל אשה, כל אמא היא השראה ענקית לסובבים אותה, לבעלה, לילדיה. ספרי לנו על ההשראה שלך, האישה שבין בידיעתה ובין שבמקרה מהווה עבורך מקור לכוח ועוצמה. בין הנשים שישתתפו בפעילות וישתפו על ההשראה האימהית שלהן, יוגרלו ערכות האגיס מפנקות להגנה על עור התינוק.  

להשתתפות בפעילות הכנסי לכאן>>>

האגיס מבצע האגיס השראות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד