י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מסכן האדם הזה"

הרב שבתי לוי על ליברמן: "מה תהיה אחריתו, אני לא מקנא בו"

במוצאי שבת האחרון נערך בבני ברק כינוס רבנים למען תנועת ש"ס • במהלך הכנס תקף הרב שבתי לוי את ליברמן על מתקפותיו כנגד הציבור החרדי • "מסכן האדם הזה, מה יהיה איתו אני לא יודע, אלא אם כן הוא יחזור בתשובה בזמן"

הרב שבתי לוי על ליברמן: "מה תהיה אחריתו, אני לא מקנא בו"
הרב שבתי לוי תוקף את ליברמן צילום: צילום מסך

במוצאי שבת האחרון נערך בבני ברק כינוס רבנים למען תנועת ש"ס, ביוזמתו של מנהל המטה חבר המועצה הרב ישראל בן ששון בבית הכנסת "אנטר", בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הרה"ג רבי שמעון בעדני, הרה"ג ר' שלמה מחפוד, הרה"ג פנחס קורח, הרה"ג נתנאל זכריהו, הרה"ג שבתאי לוי ועוד עשרות ראשי כוללים וראשי ישבות.

במהלך הכינוס תקף הרב שבתי לוי את ליברמן על מתקפותיו כנגד הציבור החרדי. "אני הולך ברחוב ורואה סטיקרים של אותו אדם שלא ראוי להזכיר את שמו", אמר הרב לוי, "והוא מדבר וכותב בשחץ כזה נגד בני התורה נגד הישיבות, עפר לפומייהו, הוא לא שווה כלום.

הוא מדבר בכזה שחץ, בכזאת גאווה נגד בני התורה, מה תהיה אחריתו, אני לא מקנא בו. "לא תגע בו כי כי סקול ייסקל או ירה יירה, אם בהמה אם איש לא יחיה, במשוך היובל המה יעלו בהר", פסוק מפורש אומר.

אתה בא לבזות את התורה, אתה יודע מה זה תורה? אתה יודע מה זה בן תורה? אם בהר כך כל שכן בבן תורה עצמו. אתה בא לדבר על בני תורה? מי חובש את ספסלי התורה זה נקרא בטלנים? מסכן האדם הזה, מה יהיה איתו אני לא יודע, אלא אם כן הוא יחזור בתשובה בזמן".

בכנס השתתפו גם סגן שר האוצר איציק כהן, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, חבר הכנסת ינון אזולאי, סגר"ע ויו"ר הסיעה אליהו דדון וחבר המועצה יעקב זכריהו.

 

הרב שבתי לוי איבגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד