ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"קדיש על מדינת ישראל"

רועי קונקול יועצו של יאיר לפיד הטריל את יונתן אוריך יועצו של בנימין נתניהו

"כשהחרדים יהיו פה רוב, אפשר יהיה להגיד קדיש על מדינת ישראל", כך כתב היום רועי קונקול דובר 'יש עתיד' בטוויטר • לאחר שקיבל שלל גינויים, חשף קונקול מי הכותב המקורי של הטקסט

רועי קונקול יועצו של יאיר לפיד הטריל את יונתן אוריך יועצו של בנימין נתניהו
יונתן אוריך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"כשהחרדים יהיו פה רוב, אפשר יהיה להגיד קדיש על מדינת ישראל", כך כתב היום רועי קונקול דובר 'יש עתיד' בטוויטר. "אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית ומתקדמת, כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, שלא נושא בנטל הביטחון והוא מחוסר השכלה אקדמית".

הוא הוסיף כי "‏חברה טבעית מסוגלת לחיות עם טפילים אך היא איננה מסוגלת לחיות במציאות בה רוב רובה מורכבת מטפילים. אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, מחוסר השכלה אקדמית, שלא מעורב בסוגיות ההגנה על ביטחון המדינה, וכמעט ולא לוקח חלק בתרבות הכללית וכו'. ‏כלומר, החרדים כנראה ”בונים“ על כך שאחרים ילמדו וישקיעו את זמנם ומרצם וחייהם למענם, כדי שיהיה מי שיעשה להם צינתור בבוא היום ולאחר תוצאות הצ‘ולנט שיגיעו.

‏תשובה היא פשוטה: אם רוב הציבור הישראלי יורכב מחרדים, אפשר לארוז מזוודות ולברוח לקנדה. זה סופה המוחלט של מדינת ישראל כמדינה הציונית שמסוגלת לעמוד על רגליה. אני אהיה הראשון לעזוב ואני מזמין את כולם לכוס קפה אחרונה בנתב“ג".

הציוץ הנ"ל זכה לשלל גינויים, ואז הפתיע קונקול כשכתב שאת הדברים הללו כתב יונתן אוריך, דוברה של תנועת הליכוד במאמר שכתב בשנת 2013 לאתר כיפה. קונקול רצה להטריל ולהוכיח שגם אוריך יוצא נגד החרדים.

"‏פעם בקריירה קונקול מצליח לעשות משהו וגם זה בזכותי", הגיב על זה אוריך, ויהודה שלזינגר הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', הזמין את השניים לעימות באולפן.

 

 

 

רועי קונקול יונתן אוריך יש עתיד הליכוד טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד