ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות מסע שיימינג

בכיר פלסטיני שמפגיש ישראלים וערבים - התפטר

מחמד מדני שעומד בראש הוועדה לקידום הקשר עם החברה הישראלית ברשות, התפטר בתפקידו לאחר שעבר בשבוע החולף מסע שיימניג מצד קיצוניים פלסטינים

בכיר פלסטיני שמפגיש ישראלים וערבים - התפטר
אבו מאזן ברמאללה צילום: פלאש 90

בכיר הפת"ח מחמד מדני, מי שעומד בראש הוועדה לקידום הקשר עם החברה הישראלית, הגיש התפטרות לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לאחר שהוועדה שבראשה הוא עומד, עברה בשבוע החולף מסע שיימינג ברשתות החברתיות בעקבות קידום מפגשים הדדיים בין ישראלים לפלסטינים. כך מפרסם בפרסום ראשון גל ברגר בכאן 11.

‏לא ברור אם הוא הגיש מכתב התפטרות רשמי או רק הודיע לאבו מאזן על החלטתו להתפטר. על פי הדיווח, ההתפטרות טעונה אישור של אבו מאזן והשניים צפויים להיפגש ביומיים הקרובים ברמאללה.

מקורביו טוענים, כי הוא כועס על חבריו לצמרת הפת"ח שתקפו אותו אישית ועל שאינו מקבל גיבוי אף שהוא נושא בכתב מינוי רשמי וכך גם הוועדה בראשותו.

‏הוועדה בראשות מדני מקדמת מפגשים הדדיים בין ישראלים לפלסטינים כבר כמה שנים ובשבוע שעבר התארחו כמה מאנשי הוועדה בתל אביב במסגרת מפגש עם אנשי שמאל ובכירים ישראלים לשעבר. רשימת הפלסטינים שהשתתפו בפגישה הופצה והם עברו מסע שיימינג ברשתות החברתיות בטענה שהם מקדמים נורמליזציה עם ישראל.

‏ראש עיר פלסטיני שהשתתף במפגש, התפטר בעקבות המתקפה הפרועה. סטודנטים מאוניברסיטת ביר זית אף ארגנו הפגנת מחאה נגד מרצה מהאוניברסיטה שהשתתף במפגש, והזהירו אותו לבל ייכנס בשערי האוניברסיטה ואף שרפו תמונה מהמפגש.

‏במהלך השבוע, ארגנה הוועדה בראשותו סיור של כתבים מדיניים מישראל ברמאללה, ועל המסעדה שאירחה אותם הושלך לאחר מכן בקבוק תבערה. תמונות מהמפגש הופצו ברשתות החברתיות ובכירים פלסטינים שהשתתפו בו ספגו קריאות נאצה.

הרשות הפלסטינית אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד