י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חטף מימין ומשמאל

יאיר לפיד: "חסרים לנו 3 מנדטים לרוב יהודי"

אחרי תקופה ארוכה שבני גנץ ואשכנזי היו בפרונט - יאיר לפיד שבר שתיקה והגיע לראיון ב'ערוץ 12' במהלכו אמר כי חסרים להם כמה מנדטים בכדי להשיג 'רוב יהודי' להקמת ממשלה בראשותם | בימין ובשמאל תקפו מזווית שונה

יאיר לפיד: "חסרים לנו 3 מנדטים לרוב יהודי"
יאיר לפיד משכנע מצביעים צילום: מתוך טוויטר

"‏חסרים לנו בין שניים לשלושה מנדטים כדי שנשיג 'רוב יהודי' ונקים ממשלה", כך אמר אמש (מוצ"ש) ח"כ יאיר לפיד מ'כחול לבן' בראיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות'. הוא שב על הדברים וצייץ אותם גם בחשבון הטוויטר שלו.

בפוליטיקה משני צידי המתרס לא אהבו את האמירה. ח"כ איימן עודה, ראש 'הרשימה המשותפת' הגיב לדבריו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם פוליטיקאי בכל מקום אחר בעולם היה מכריז שהוא רוצה רוב לבן, בלי שחורים ויהודים, אני מניח שיאיר לפיד היה קורא לו גזען ואנטישמי. אם לא יהיה רוב אזרחי אז לא יהיה רוב. נקודה".

שר התחבורה בצלאל יואל סמוטריץ' ממנהיגי 'ימינה' הגיב ללפיד מזווית אחרת: "‏שבוע טוב יאיר. תפסיקו עם מכבסת המילים. אתה יודע מצויין ש"רוב יהודי" לבד לא מספיק. בלי 61 לא תוכלו להעביר תקציב או שום חוק אחר. אתם הולכים להקים ממשלה שתישען על תומכי הטרור הערבים בכנסת, שכמובן לא יתנו לכם את זה בחינם. במילים אחרות: אתם הולכים למכור את המדינה לערבים בשביל השלטון".

גם בליכוד הלכו על אותו כיוון והגיבו ללפיד: "רוב יהודי? לגנץ אין ממשלה בלי תמיכה של הרשימה המשותפת. ממשלה כזאת היא סכנה אדירה לביטחון ישראל".

 

יאיר לפיד איימן עודה בצלאל סמוטריץ בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד