ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"פצצה מתקתקת" • פרסום ראשון

מדאיג את בני ברק: בחור ישיבה הטריד שלוש ילדות • פרסום ראשון

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נער צעיר בן 17 מבני ברק נעצר בסוף השבוע על ידי המשטרה בעקבות תלונות הורים על אדם שמטריד את בנותיהם בגינת המשחקים • פרסום ראשון

מדאיג את בני ברק: בחור ישיבה הטריד שלוש ילדות • פרסום ראשון
צללית חרדי. (למצולם אין קשר לכתבה) צילום: Keren Freeman/FLASH90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נער צעיר בן 17 מבני ברק נעצר בסוף השבוע על ידי המשטרה, בעקבות תלונות של שלושה הורים על אדם המטריד את בנותיהם. אלא שהנער שוחרר למעצר בית.

סיפור הדברים: לפני שבוע שיחקה ילדה בת 7 יחד עם חברתה בת ה-8 בגינת המשחקים בשיכון ה' בבני ברק. מה שאלפי ילדים וילדות עושים מידי יום בבני ברק ובכל רחבי העולם.

הילדה בת ה-7 שבה לביתה וסיפרה להוריה כי כאשר עזבה את הגינה ניגש אליה אדם לבוש בכובע וחליפה, חובש משקפיים. הלה התעניין בשמה, בכתובת המגורים שלה, הציע לה לבוא איתו, תוך אמירות בסגנון "אל תפחדי" והבטחה כי יקנה לה סוכריה.

הילדה, שקיבלה חינוך טוב מהוריה, אצה רצה ונמלטה לביתה. אולם בשיח של הוריה התברר כי גם חברתה בת ה-8 פגשה את אותו נבל שהציע גם לה לבוא אתו.

אחד ההורים סיפר במשך השבוע ל'בחדרי חרדים' כי פנה למוקד העירייה בבקשה שיציבו מצלמות בגינה. בהמשך פנה האב למשטרה והגיש תלונה. בתיעוד ממצלמות האבטחה של העירייה, נמסרו למשטרה.

חוקרי המשטרה מתחנת בני ברק פתחו בחקירה שהובילה לאיתור זהותו של חשוד במעשה, בן 17 תושב העיר. ביום חמישי הוא נעצר על ידי שוטרים וביום שישי הובא לבית משפט השלום בתל אביב, במטרה להאריך את מעצרו.

להפתעת ההורים, בית המשפט לנוער החליט לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, הכוללים המשך מעצר בית והפקדת ערבויות.

"מדובר בפצצה מתקתקת, איך אפשר לשחרר כזה נבל?", אומר ל'בחדרי חרדים' אביה של אחת הילדות.

נמשיך לעקוב ולהתעדכן אחר ההתפתחויות

הטרדה תקיפת ילדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד