י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האיראנים כועסים

בעקבות הקורונה: פקיסטן, טורקיה ועיראק סגרו את מעברי הגבול עם איראן

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה באיראן, עיראק הודיעה כי תסגור את מעברי הגבול שלה עם המדינה הפרסית • אל ההודעה הצטרפו גם טורקיה ופקיסטן • היקף המקרים באיראן גדל במהלך סוף השבוע והיום דווח על מקרה מוות שמיני כתוצאה מהידבקות בנגיף, ו-43 חולים

בעקבות הקורונה: פקיסטן, טורקיה ועיראק סגרו את מעברי הגבול עם איראן
שוטרים בטורקיה צילום: ארכיון בחדרי

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה באיראן, עיראק הודיעה כי תסגור את מעברי הגבול שלה עם המדינה הפרסית. 

מספר שעות מאוחר יותר גם משרד הבריאות בטורקיה הודיע כי המדינה תסגור את גבולה עם איראן כאמצעי זהירות להפסקת התפשטות נגיף הקורונה, ולאחריה הצטרפה גם פקסיטן שהודיעה על סגירת מעברי הגבול עם איראן.

היקף המקרים באיראן גדל במהלך סוף השבוע והיום דווח על מקרה מוות שמיני כתוצאה מהידבקות בנגיף. כמו כן, דווח על 43 בני אדם שאובחנו כחולים.

מוקדם יותר דיווחנו ב'בחדרי חרדים', כי האיראנים מפחדים וכועסים. ממשלתם שיקרה להם, והתקשורת קיבלה הנחיה שלא לדווח על התפרצות הנגיף שהתפשט במהירות מהעיר קום לערים אחרות. במהלך השבת הייתה טהרן מלאה בשמועות ודיס אינפורמציה, שהביאו להפרות סדר בעיר טאלש בגלל הסגר.

"המצב בבית החולים מאוד מפחיד ומבעית", צייץ אחד האזרחים. "אפילו הצוות הרפואי של בית החולים, שחלקם נגועים בנגיף הקורונה. מבועת." בעיר איספהאן סטודנטים לרפואה מחו באוניברסיטה המקומית למדעי הרפואה בגלל היעדר אמצעי הגנה. האיראנים משכילים היטב והם מכירים את הסיכונים, הממשלה ניסתה במשך למעלה משבעים שעות לעצור את התפשטות המידע על המשבר.

 

קורונה איראן טורקיה עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד