י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר ההסתה הפרועה

"החרדים מפיצים את הקורונה": באוניברסיטה מגנים

יממה לאחר שפרופסור מהאוניברסיטה העברית בירושלים פרסם פוסט בפייסבוק בו טען כי החרדים מפיצים את נגיף הקורונה ולכן צריך להטיל הסגר על הערים החרדיות, באוניברסיטה העברית מגנים את דבריו

"החרדים מפיצים את הקורונה": באוניברסיטה מגנים
האוניברסיטה העברית בירושלים צילום: ויקיפדיה

יממה לאחר שפרופסור בכיר באוניברסיטה העברית הסית נגד חרדים כשטען שהם מפיצים את נגיף הקורונה - האוניברסיטה העברית מוקיעה את דבריו של פרופסור גולדבלום.

במכתב שנשלח לסטודנטים החרדים נכתב: "האוניברסיטה העברית מוקיעה את דבריו המבישים והגזעניים של פרופסור (בגמלאות) עמירם גולדבלום ואינם משקפים את עמדת הנהלת האוניברסיטה העברית, ולא עמדת קהילת האוניברסיטה העברית אשר פועלים יומם ולילה למען חברה רב גונית".

על מכתב ההתנצלות חתם פרופסור גיא הרפז דיקן הסטודנטים.

כזכור, פרופ' עמירם גולדבלום, פרופ' אמריטוס באוניברסיטה העברית כתב בפוסט שהעלה לפייסבוק: "אזהרה - שימרו על חייכם ! תיירים מקוריאה טיילו ללא כל פיקוח בישראל ונודע עתה שהם חולים בוירוס הקורונה. רשימת המקומות שהם ביקרו נמצאת בעיתונות. בין היתר- וירוס הקורונה הגיע איתם למערת המכפלה ומשם, באמצעות מבקרים יהודים מנשקי מזוזות - עבר לבתי כנסת רבים בישראל ולשכונות הדתיות והחרדיות. ירושלים, בית שמש, אשדוד, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ועוד".

בפוסט נוסף הוא קרא להסגר על הערים החרדיות. "מסתירים מכם את האמת בגלל הבחירות - הנגיף מתפשט במהירות בישראל מאז שקבוצת קוריאנים ביקרה במערת המכפלה. באיטליה חוסמים עיירות וערים כדי למנוע התרחבות ההדבקה. בישראל צריך לחסום את אלעד ובני ברק ומודיעין עילית וביתר עילית ונתיבות ובית שמש וכן שכונות גדולות באשדוד ובירושלים".

האוניברסיטה העברית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד