י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לכבוד חודש אדר

סיון רהב מאיר מציגה: 6 דרכים להשגת אומללות

לכבוד כניסתו של חודש אדר, מביאה אשת התקשורת, סיון רהב מאיר, את תמצית דבריו של הפסיכולוג היהודי-אמריקאי ד"ר סול הרציג, על "6 דרכים פשוטות להשגת אומללות". לדבריו, אלה האסטרטגיות הכי בדוקות ומנוסות כדי לא להגיע לשמחה - ואם טרם הבנתם, כדי להשיג שמחה שהיא מצוות החודש, אנחנו צריכים לקרוא את הדרכים הפשוטות ולנהוג בדיוק הפוך. בהצלחה וחודש טוב

סיון רהב מאיר מציגה: 6 דרכים להשגת אומללות
חיוכים צילום: pixabay

משנכנס אדר מרבים בשמחה, וחודש אדר נכנס אלינו אך עתה. הפסיכולוג היהודי-אמריקאי ד"ר סול הרציג כתב מאמר נוקב ושמו "6 דרכים פשוטות להשגת אומללות". לדבריו, אלה האסטרטגיות הכי בדוקות ומנוסות כדי לא להגיע לשמחה:

1. היצמדו לזכויות: תמיד תרגישו שמגיע לכם, שהחיים חייבים לכם, שנולדתם כדי לקבל. חפשו תמיד אי צדק בכך שלאחרים יש ולכם אין, ואל תסכימו לשום ויתור או פשרה.

2. הכול אישי נגדכם: צאו תמיד מתוך הנחה שהכל נעשה מתוך כוונה רעה. נסו תמיד למצוא כוונות זדון, וקיפצו על כל הזדמנות לראות זאת כהוכחה סופית שאתם לא חשובים לאחרים.

3. התמקדו בבעיות: אתרו את כל הבעיות שלכם ותחשבו עליהן תמיד, טפחו בעצמכם את הגישה שאתם לא יכולים לעשות שום דבר אחר עד שכל הבעיות הקודמות ייפתרו.

4. נפחו כל דבר: אל תשמרו על פרופורציות, נסו לטפח חשיבה שלילית ביחס לכל תקלה ולהעצים אותה, בלי כל יכולת חרטה או מחילה.

5. צפו לקטסטרופות: חשוב לזכור שדברים איומים ונוראים עלולים לקרות בכל רגע, ולתת לדמיון להשתולל – מחלות, אסונות, פיגועים, אל תתנו לשום דבר להפתיע אתכם. היו דרוכים.

6. אל תכירו תודה: התייחסו לכל מה שקיבלתם בחיים כאל מובן מאליו, בלי להודות למי שגרם לכך.

עד כמה אנחנו מאמצים את העצות האלה, בלי לשים לב? שיהיה חודש אדר טוב, חודש שמח.

חודש אדר ראש חודש אדר שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד