י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התראיין במסגרת ההתמודדות

הרופא של טראמפ: "שמנו לו כרובית בפירה"

רופאו האישי של נשיא ארה"ב מתמודד בימים אלה על מקום בקונגרס מטעם הרפובליקנים במדינת טקסס ובראיון סיפר על הקשר שלו עם טראמפ. לדבריו הנשיא יכול לחיות גם 200 שנה אם ישמור על עצמו | ומה היתה תשובתו לבריאותו האיתנה, חרף ההמבורגרים והגלידות שהנשיא מחבב

הרופא של טראמפ: "שמנו לו כרובית בפירה"
כרובית צילום: unsplash

ד"ר רוני ג'קסון מי שהיה רופאו האישי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתמודד בימים אלה על מקום בקונגרס במחוז ה-13 של מדינת טקסס, אחד המקומות השמרנים במדינה, והטיעון שלו פשוט, ד"ר ג'קסון מהמר שהקשר האישי שלו עם הנשיא מספיק בכדי לזכות במועמדות הרפובליקנית כמו בבחירות.

מולו מתמודדים שניים אחרים, כריס אקסטרום, מיליונר מדאלאס שעבר לאחרונה למחוז 13 כדי להתמודד ומממן את הקמפיין שלו בעצמו, וג'וש וויניגרנר, לוביסט שיש לו את הגיבוי של ענף הבקר.

ד"ר ג'קסון, ששירת ביחידה הרפואית בבית הלבן תחת שלושת הנשיאים האחרונים, התקרב למר טראמפ וסיפר עליו כי "יש לטראמפ גנים מדהימים, ואילו הוא היה מקפיד על תזונה טובה יותר בעשרים השנים האחרונות, הוא יכול היה לחיות להיות בן 200". את הדברים אמר בראיון ל'ניו יורק טיימס'.

טראמפ כינה בעבר את ג'קסון: "אחד האנשים הטובים ביותר שפגשתי", תוך שהוא הופך אותו לתפקיד עוזר הנשיא. ובמחוז ה-13 בטקסס המילים הללו עשויות להיות חשובות מאד, ואמורות לסייע לו בקמפיין.

ג'קסון אמר עוד ל'ניו יורק טיימס' שמטרתו היתה "להוריד לטראמפ 6 עד 10 קילו. אך התוכניות הללו מעולם לא התרחשו. טראמפ העלה 6 קילו. היינו מוודאים שהגלידה פחות נגישה, הכנסנו כרובית לפירה".

כשנשאל איך טראמפ בן ה-73, בריא כל כך על אף כמות ההמבורגרים שהוא אוכל, ענה ג'קסון כי "קוראים לזה גנטיקה. יש אנשים שיש להם גנים נהדרים". הוא טען ספק בצחוק, ספק ברצינות כי אם טראמפ ישמור על עצמו, הוא יכול לחיות 200 שנה.

"הגעתי מהבית הלבן", אמר ד"ר ג'קסון, "עבדתי לצד הנשיא. אני מכיר את כל מזכירות הממשלה. יש לי את הטלפונים הסלולריים שלהם. אני מכיר את הרמטכ"ל, את היועץ לביטחון לאומי. אני יכול להרים את הטלפון ואני יכול להתקשר אליהם. כולם חברים שלי".

דונלד טראמפ ד"ר רוני ג'קסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד