י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רבני ש"ס, שלומי אמונים ודגל

המפלגות החרדיות נאבקות לקבל את תמיכתו של הגר"מ מאזוז

לקראת הישורת האחרונה במפלגות החרדיות מנהלים מאבק עיקש על כל קול. בימים האחרונים פרסמנו ב'בחדרי חרדים' על מגעים בין אנשי דגל התורה לביתו של הגר"מ מאזוז. היום נודע ל'בחדרי חרדים', כי חבר מועצת חכמי התורה עלה למעונו של ראש הישיבה כדי להשיג את תמיכתו

המפלגות החרדיות נאבקות לקבל את תמיכתו של הגר"מ מאזוז
הגאון רבי מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

שלושה ימים לבחירות ובמפלגות החרדיות נאבקים על כל קול. בשתי המפלגות החרדיות -ש"ס ויהדות התורה - פועלים בימים האחרונים כדי לגייס את תמיכת מוסדות כסא רחמים ואת ראש הישיבה הגר"מ מאזוז כדי שיתמוך באחת מהן באופן פומבי.

לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף כי בדגל התורה מנהלים מגעים עם כסא רחמים כשנודע שחבר הכנסת יעקב אשר נועד לאחרונה עם הרב צמח מאזוז אחי של הגר"מ מאזוז, היום הגיע לבית ראש ישיבת כסא רחמים, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הרב בעדני נועד עם ראש הישיבה הגר"מ מאזוז במשך דקות ארוכות, כשנושא השיחה כולו נסוב סביב הבחירות המתקרבות וסוגיית תמיכתו של ראש הישיבה במפלגת ש"ס.

בנוסף, גם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש נצפה במעונו של ראש הישיבה. פרוש הגיע אמש (רביעי) למעונו של הרב מאזוז בבני ברק לפגישה, בין הדברים התבטא הגר"מ מאזוז, כך על פי מקורבי ביתו, כי: "אתה יכול לומר בשמי שמי שמציע ג' זוכה במצווה", אך החלטה סופית ופומבית טרם התקבלה. 

נציין עוד, כי הרב מאזוז כבר התבטא לאחרונה בנושא הבחירות ואמר כי לא יאמר למי להצביע: "אני לא אומר לכם להצביע לבנימין נתניהו, יש לכם כמה מפלגות של תורה שהם הולכות איתו, לכן כל מי שיצביע לימין - הקדוש ברוך הוא חובב עליו".

הרב מאיר מזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד