ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ומי יעמוד בראש צוות השרים

חסדי השם: יצחק ביטון שוחרר לביתו ללא קורונה

הישראלי שחזר מספינת הקורונה ביפן ואובחן כנשא הנגיף והושם בבידוד בתל השומר, שוחרר אמש לביתו שמח וטוב לב, לאחר שנבדק כמה פעמים והתוצאות היו שליליות | בתוך כך, השר כחלון מונה לעמוד בראש צוות השרים שידון בהיבטים הכלכליים סביב הנגיף

חסדי השם: יצחק ביטון שוחרר לביתו ללא קורונה
יצחק ביטון צילום: באדיבות המשפחה

יצחק ביטון, שחזר מספינת הקורונה 'דיאמונד פרינסס' ביפן, אובחן כחולה קורונה ואושפז בבית החולים תל השומר - השתחרר אמש (חמישי) מבית החולים, לאחר שחזרו מספר פעמים תוצאות שליליות.

מהמשפחה נמסר כי היא "רוצה להודות לצוות הרפואי של שיבא על הדאגה כל העת למען יצחק ושאר הישראלים שהיו על ספינת הקורונה מההכנות בחדר לקראת הגעתו מיפן ולאורך הדרך כל העת עד לשחררו".

נזכיר, כי יצחק הוא בעלה של רחל שחזרה ביום רביעי מיפן לאחר ששוחררה מבית החולים המקומי בטוקיו יפן, לאחר שהחלימה מקורונה.

בתוך כך, שר האוצר משה כחלון יעמוד בראש ועדת שרים מיוחדת לטיפול בהיבטים הכלכליים של משבר הקורונה, כך החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההחלטה הזו באה כדי לסייע לגופים כלכליים שעלולים להיפגע או שכבר נפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה בטווח הזמן הקרוב. בנוסף, תעסוק ועדת השרים בהיערכות של המשק במידה והמשבר יתעצם.

שר האוצר, משה כחלון התייחס לדברים, ואמר כי "המשק הישראלי הוא משק חזק שאנחנו מעריכים יוכל לשאת את משבר הקורונה. עם זאת, ראש הממשלה הנחה אותנו להיערך לכל תרחיש ולצמצם למינימום האפשרי פגיעה בעסקים ובעובדים. ועדת השרים תתכנס בימים הקרובים כדי להתחיל לבצע הערכת מצב מדויקת שעל פיה יפעלו משרדי הממשלה השונים".

חולי קורונה משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד