ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"אי אפשר לדעת במי נתקלנו"

בהלת הקורונה: שני בחורי ישיבה הוכנסו לבידוד

שני בחורי ישיבה מישיבה מוכרת במודיעין עילית, נכנסו לבידוד לאחר שחזרו מחופשה באיטליה • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר אחד מהם על התחושות וההתמודדות. וגם, איך שומרים על הבידוד בשבת? • פרסום ראשון

בהלת הקורונה: שני בחורי ישיבה הוכנסו לבידוד
בחורי ישיבה. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

פרסום ראשון: בהלת הקורונה מגיעה גם לציבור החרדי. שני בחורי ישיבה מישיבה מפורסמת במודיעין עילית, הונחו להכנס לבידוד לאחר שחזרו מחופשת סקי באיטליה.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' הם מספרים, כי הם חזרו בשבוע שעבר, וכששמעו על ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, הם התקשרו לבדוק ונאמר להם שעליהם להכנס לבידוד.

"היינו באיזור שלמיטב הבנתנו לא נגוע בקורונה, ולכן אנחנו לא חוששים", מספר לנו אחד מהם. "עם זאת, ברור שנשמור על ההנחיות. הסתובבנו גם בשדה התעופה באיטליה, כך שאי אפשר לדעת במי נתקלנו ועם מי נפגשנו".

הוא הוסיף כי "לשנינו אין אחים קטנים, כך שאנחנו יכולים לעשות את הבידוד בבית ללא חשש. את תפילות השבת עשיתי בבית, ואת הסעודות עשיתי עם כולם אבל ישבתי בנפרד ואכלתי בכלים חד פעמיים. יש גם חדר שירותים שאני משתמש בו בנפרד משאר בני הבית".

היו איתכם הרבה חרדים בנופש?

"ראיתי שם כמה חרדים, הייתה גם קבוצה גדולה של חרדים ממקום אחר באירופה, אבל היו גם כמה מישראל. הייתה שם ישיבה של בחורים ישראלים שלומדים בצרפת, כך שהם בוודאי לא אמורים לחזור בקרוב לישראל. בטיסה חזור היו איתנו לפחות עוד 2 חרדים. אני מאמין שהם קיבלו את אותן ההנחיות שאנחנו קיבלנו".

כזכור, בסוף השבוע שעבר פרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי חסיד סאטמר ששהה באיטליה נכנס לבידוד יחד עם אשתו ובנו התינוק.

קורונה בידוד איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד