ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לא לוקחת חופשת מחלה

כתבת כאן11 סיקרה את החולה ונכנסה לבידוד

זה הגיע לטלוויזיה. כתבת כאן 11 ורד פלמן שסיקרה שאת שובו של אחד מנוסעי ספינת הקורונה שאושפז ביפן והחלים, נכנס לבידוד למשך שבועיים, לאחר שהתברר כמה ימים לאחר שובו כי הוא נושא את הנגיף. עם זאת היא הבהירה שתמשיך לעבוד גם מהחדר המבודד

כתבת כאן11 סיקרה את החולה ונכנסה לבידוד
אולפני כאן 11 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כתבת תאגיד השידור 'כאן 11' ורד פלמן סיקרה את הגעתו של ישראלי שבטעות אובחן ביפן שהחלים מהקורונה ונאלצה כעת להיכנס גם לבידוד. עם זאת, פלמן ציינה כי תמשיך לעבוד גם מהבידוד.

פלמן, סיקרה את הגעתו ארצה של שמעון דהן - שהחלים מהקורונה ביפן. עם זאת, לאחר חזרתו ארצה התברר כי הוא נשא של נגיף הקורונה.

בציוץ שהעלתה לטוויטר כתבה פלמן, "‏לעיתים יש סיכונים שאנחנו לא צופים אותם ולצערי זה מה שקרה לי. אתמול נשלחתי לסקר את הגעתו לישראל של שמעון דהן שהחלים- כך לפחות ביפן מקורונה. אלא שבבדיקה פה התברר שהוא נשא. קיבלתי הנחיה ונכנסתי לבידוד. לא פשוט אבל מקווה שיעבור מהר. בטוחה שתשמעו ממני גם מהבידוד".

בתוך כך, ‏ועדת הבחירות המרכזית תפעיל ביום הבחירות 14 קלפיות יעודיות למי שנמצאים בבידוד ביתי מחשש שנדבקו בנגיף קורונה. הקלפיות יוצבו בירושלים, בתל אביב, בצפת, בעפולה, בחיפה, בנתניה, בחולון, בבאר שבע, באשקלון, באילת, בראש העין, במודיעין ובכפר סבא.

כאן 11 קורונה תאגיד השידור הישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד